Título node Learning object

Galiciencia 2016
Lun, 03/10/2016 - 15:41
Cartel de Galiciencia

Tecnópole, coa colaboración da Consellería de Economía, Emprego e Industria, a través da Axencia Galega de Innovación e a Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT)), organizan esta actividade que terá lugar durante os días 16, 17, e 18 de novembro de 2016, no Parque Tecnolóxico de Galicia. (San Cibrao das Viñas) Ourense.

Pódese participar na exposición de proxectos (o prazo remata o 23 de outubro).
Tamén pódese ir de visita cun grupo de alumnado (o prazo remata o 15 de outubro).

Ademais, a programación da Galiciencia incluirá tamén:

Un concurso de fotografía para alumnos/as e profesores/as da ESO, Bacharelato e PF.

Concurso de deseño da imaxe da camiseta oficial da feira, que será utilizada por todos os participantes durante a súa celebración. O prazo para enviar propostas é ata o 15 de outubro.

Tamén haberá, entre outros, varios talleres relacionados coas matemáticas, temática de referencia deste ano.

Máis información, na ligazón aportada.

Menús Learning object node R