Título node Learning object

26 de setembro: Día Europeo das Linguas
Ven, 16/09/2016 - 15:07
Cartel do Día Europeo das Linguas

O Día Europeo das Linguas (DEL) vense celebrando cada ano dende 2001, o 26 de setembro, é unha iniciativa para poñer en valor o multilingüismo do Consello de Europa , que representa a 800 millóns de cidadáns de 47 países.

Participan numerosas institucións e asociacións con intereses culturais e lingüísticos, así como universidades e centros escolares. O Día Europeo das Linguas non faltou nunca á súa cita anual dende que se celebrara por primeira vez no ano 2001,

A Subdirección General de Promoción Exterior Educativa do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, que actúa como Unidade  intermediaria co  Consello de Europa para asuntos educativos, dispón de mostras de material relacionado coa celebración do DEL.

Os centros educativos que teñan prevista esta celebración poden solicitar material do 1 ao 19 de setembro ao correo electrónico mrosario.gutierrez@mecd.es.  É  imprescindible especificar neses correo as actividades especiais programadas para dita celebración.

A cantidade de material é e limitada, polo que o Consello de Europa facilita na súa web a posibilidade de descargar e imprimir o logo, póster, banner e folleto en: http://edl.ecml.at/Participate/Materials/tabid/1769/language/es-ES/Default.aspx.

Son relevante e de interés os seguintes ligazóns:

Menús Learning object node R