Últimas novas
1.PROCESO DE RESERVA DE PRAZA (REMATADO)
Finalizado o proceso de reserva de praza dos alumnos procedentes de centros adscritos, informamos que todas as solicitudes presentadas desde os centros adscritos para 1º de ESO e 1º de Bacharelato, foron admitidas.
2. PROCESO DE ADMISIÓN (PECHADO)
ACTUALIZACIÓN: todo o alumnado que solicitou praza neste centro está admitido. Non é necesario que acheguen ningunha documentación. Terá que facer a formalización da matrícula, como o resto do alumnado a partir do 22 de xuño (informarase das datas concretas nesta web no seu debido tempo).
O prazo de admisión de alumnado procedente doutros centros educativos (non adscritos) era entre o 1 e o 22 de marzo.
INSTRUCIÓNS e ligazón á aplicación da Consellería para cubrir a solicitude
Postos escolares ofertados e vacantes
CURSO | Prazas ofertadas | Vacantes |
1º ESO | 90 | 10 |
2º ESO | 90 | 6 |
3º ESO | 90 | 28 |
4º ESO | 90 | 44 |
1º BAC CIENCIAS | 33 | 5 |
1º BAC HHCCSS | 33 | 3 |
2º BAC CIENCIAS | 33 | 19 |
2º BAC HHCCSS | 33 | 8 |
MOI IMPORTANTE
Cada alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar; a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
INFORMACIÓN SOBRE O NOSO CENTRO
O proxecto educativo, as Normas de organización, funcionamento e convivencia, o plan de actividades complementarias e extraescolares e outros documentos de interese poden consultalos na nosa web nesta ligazón.
Poden seguir o día a día do noso centro nesta web e no noso espazo nas redes sociais (Facebook)
ESO: ALUMNADO QUE REMATOU NO CURSO 2017/2018
- BACHARELATO: ALUMNADO QUE REMATOU NO CURSO 2017/2018
- FP BÁSICA: ALUMNADO QUE REMATOU NO CURSO 2017/2018
- COMERCIO: ALUMNADO QUE REMATOU NO CURSO 2017/2018
- ASI/ASIR: ALUMNADO QUE REMATOU NO CURSO 2017/2018
AS PERSOAS INTERESADAS EN RECOLLER O TÍTULO CHAMEN PREVIAMENTE AO CENTRO PARA CONCERTAR CITA. (PROTOCOLO COVID)
OS TÍTULOS PÓDENSE RECOLLER BEN PERSOALMENTE OU POR OUTRA PERSOA COA AUTORIZACIÓN ASINADA (descargar modelo de autorización)
Coa colaboración da ANPA acaba de instalarse unha gran carpa de 300 m2 no patio dianteiro do centro que mellorará a seguridade e confort do alumnado. Agora será mais doada a práctica de actividade física no exterior e o mantemento da distancia de seguridade durante os perçiodos de recreo nos días de chuvia e vento, xa que a marquesiña orixinal do centro resultaba pequena.
DATAS DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA
O alumnado e familias deberán formalizar a matrícula para o vindeiro curso 20-21 segundo o seguinte calendario (horario de atención ao público 10:00-13:45)
Alumnado que vaia cursar
1º ESO (Apelido da A á L) : 22 de xuño (Apelido da M á Z) : 23 de xuño
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno , fotocopia DNI pai e nai, 2 foto actuais, 5 selos de tarifa A)
2º ESO (Apelido da A á L) : 26 de xuño (Apelido da M á Z) : 29 de xuño
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, 5 selos de tarifa A)
3º ESO (Apelido da A á L) : 30 de xuño (Apelido da M á Z) : 1 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
4º ESO (Apelido da A á L) : 3 de xullo (Apelido da M á Z) : 6 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
1º BAC (Apelido da A á L) : 7 de xullo (Apelido da M á Z) : 8 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 2 foto actuais, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
2º BAC : 9 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actuail, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
Lembramos que o día 10 de xullo é festivo en Negreira, polo que a data límite de confirmación de matrícula pasa a ser o luns 13 de xullo.
O día de recollida de cualificacións (25 de xuño) o alumnado que aprobe todas as materias en xuño recibirá os sobres de matrícula dos seus titores con todos os impresos para cumplimentar.
A partir de 3º ESO hai que aboar o Seguro Escolar obrigatorio.
IMPRESOS DE MATRÍCULA
(Publícanse a modo informativo. O SOBRE DE MATRÍCULA FACILITARASE NO CENTRO. O alumnado que entra en 1º de ESO ten dispoñible tamén o sobre de matrícula no CEIP O Coto)
4º ESO (Ensinanzas académicas)
O alumnado que deba acudir ao centro a entregar a solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto, recoller material escolar que deixara no centro ou teña que devolver a chave e recuperar a fianza das taquillas deben seguir as instruccións adxuntas:
Con elas trátase de escalonar a presencia das familias no centro e evitar aglomeracións e viaxes innecesarias.
Instrucións para solicitar o Fondo Solidario de libros de texto
Formulario precuberto de exemplo
Calendario cos días que debe acudir o alumnado de cada curso
É obligatorio o uso de mascarilla, desinfectar as mans con xel hidroalcohólico ao entrar, gardar as distancias de seguridade e seguir as indicacións do persoal do centro. Agradecemos a colaboración do alumnado e das familias para levar a cabo este proceso.
O alumnado que levara libros en préstamo da Biblioteca tamén pode aproveitar para devolvelos.
POLO TANTO, A SEMANA QUE VEN VIRÍA POLO CENTRO:
Luns 8 de xuño: Alumnado que se incorporará a 1º de ESO con primeiro apelido que comence con coas letras H-P
Martes 9 de xuño : Alumnado que se incorporará a 1º de ESO con primeiro apelido que comence con coas letras Q-Z
A partir do mércores acudirá o alumnado de 4º ESO que teña que recoller material ou devolver libros da biblioteca
Novas datas para as probas de acceso a ciclos:
Ciclo medio: 10 de xuño
Ciclo superior : 11 de xuño
Seguindo as instruccións da Consellería de Educación, Universidade e Formación profesional os departamentos didácticos e equipos docentes do IES Xulián Magariños adaptaron as programacións didácticas de cada materia e curso ás excepcionais circunstancias presentes.
Nos arquivos adxuntos poñemos á disposición do alumnado e familias ditas adaptacións, que inclúen os estándares de aprendizaxe e competencias imprescindibles, os instrumentos e procedementos de avaliación da terceira avaliación e o procedemento seguido para a obtención da cualificación final na convocatoria ordinaria de xuño.
NOTA: Detectouse un erro na P.D. do departamento de Bioloxía. Na páx. 54 onde pon 1º BAC debería ser 2º BAC e onde pon Bioloxía e Xeoloxía debería ser Bioloxía.
nota: Aqueles arquivos que o navegador non abra directamente son arquivos comprimidos .ZIP. Pode descargalos e descomprimilos no seu ordenador.
1.- As solicitudes de certificacións ( académicas, de matrícula, celgas … ) diríxiranse preferiblemente ao correo electrónico do centro – ies.xulian.magarinos@edu.xunta.gal- indicando na solicitude un número de teléfono por se é preciso contactar co interesado. Tamén se poden solicitar chamando o teléfono do centro – 881867126-. Unha vez feitas enviaranse por correo eléctronico ou correo postal.
2.- Ata novo aviso non se poderán recoller títulos no instituto, se precisa algunha xustificación dos seus estudos siga as instruccións do punto 1.
3.- Consulte a páxina web do instituto, na que estará dispoñible toda a información sobre os distintos procedementos que se vaian abrindo.
4.-Antes de acudir presencialmente ao instituto, pregámoslles que nos chamen telefónicamente para concertar cita.
5.- En caso de acudir ao centro, polo ben de todos, pregámoslles que usen mascarilla.
A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ven de publicar as instrucións para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.
Desde o Colexio Oficial de Psicólogos de Galicia nos fan chegar estas recomendacións para toda a comunidade educativa que compartimos con vós.
