Matemáticas
Hoxe inauguramos a exposición de fotografía matemática cunha selección das imaxes presentadas no III Concurso de fotografía "Matemáticas na contorna". Estará todo o mes de maio no vestíbulo do edificio principal.
As láminas están acompañadas duns textos explicativos elaborados polo profesorado do departamento de matemáticas que nos axudarán a interpretar os conceptos matemáticos mostrados nas imaxes. Grazas a todos, alumnado e profesorado participante e a quenes axudaron na montaxe final.
O cálculo mental é unha competencia clave na aprendizaxe das matemáticas. A práctica do cálculo mental mellora a capacidade de concentración, facilita a comprensión e sentido da magnitude e do número, proporciona versatilidade e rapidez no proceso de cálculo e axuda na reflexión para decidir e elixir.
Dentro da materia de programación (2º ESO ) os departamentos de Tecnoloxia e Matemáticas estamos a colaborar na elaboración dunha serie de aplicacións informáticas que axuden ao alumnado a aprender matemáticas dun xeito lúdico e atractivo.
Froito desta colaboración presentámosvos o primeiro traballo: un programa realizado na plataforma Scratch que axudará a potenciar a capacidade de cálculo mental do alumnado. Que esté feito en Scratch fai que o alumnado coñeza e comprenda o código e que poida modificalo ao seu gusto para adaptalo ás súas necesidades.
O programa está aínda en desenvolvemento e gustaríanos recibir as vosas suxestións para facelo máis completo e atractivo. Esperamos que vos guste.
Dentro da materia de programación (2º ESO ) os departamentos de Tecnoloxia e Matemáticas estamos a colaborar para deseñar unha serie de aplicacións informáticas que teñan utilidade na didáctica das matemáticas.
E aquí vos presentamos o primeiro traballo froto desta colaboración: un programa elaborado na plataforma Scratch, que pensamos axudará de forma lúdica a potenciar a capacidade de cálculo mental do alumnado. O cálculo mental é unha competencia clave na aprendizaxe das matemáticas. A práctica do cálculo mental mellora a capacidade de concentración, facilita a comprensión e sentido da magnitude e do número, proporciona versatilidade e rapidez no proceso de cálculo e axuda na reflexión para decidir e elixir.
O programa está aínda en desenvolvemento, e por tanto aberto ás vosas suxestións para melloralo e facelo máis completo e atractivo. Que esté feito en Scratch fai que o alumnado coñeza e comprenda o código e que poida modificalo ao seu gusto e adaptalo ás súas necesidades. Disfrutádeo.
Neste mes de xaneiro estamos a ter un interesante ciclo de charlas científicas e de orientación para o noso alumnado de bacharelato que abranguen temas tan interesantes como a elaboración dos manuscritos medievais, o tratamento e valorización das augas residuais, os principios de funcionamento e usos do laser, ou o impacto medioambiental da industria. Non deixamos de insistir en que un gran nicho do traballo no futuro está na reciclaxe, recuperación de materias primas, e reducción de impacto medioambiental. Tamén tivemos unha charla específica para alumnado de 2º de bacharelato sobre a realización das ABAU e orientación para a escolla dos seus estudos universitarios. Grazas a todos os poñentes, profesores e catedráticos da USC: Anuska Mosquera, Francisco J. Pena , Sandra Piñeiro, Raúl de la Fuente e Almudena Hospido.
Neste mes de xaneiro estamos a ter un interesante ciclo de charlas científicas e de orientación para o noso alumnado de bacharelato que abranguen temas tan interesantes como a elaboración dos manuscritos medievais, o tratamento e valorización das augas residuais, os principios de funcionamento e usos do laser, ou o impacto medioambiental da industria. Non deixamos de insistir en que un gran nicho do traballo no futuro está na reciclaxe, recuperación de materias primas, e reducción de impacto medioambiental. Tamén tivemos unha charla específica para alumnado de 2º de bacharelato sobre a realización das ABAU e orientación para a escolla dos seus estudos universitarios. Grazas a todos os poñentes, profesores e catedráticos da USC: Anuska Mosquera, Francisco J. Pena , Sandra Piñeiro, Raúl de la Fuente e Almudena Hospido.
Para celebrar o Día do Medio Ambiente no Xulián Magariños o alumnado de FPB deseñou e plantou un horto escolar e o alumnado de ESO dirixido pola profesora Carmen Vales fixo un estudo sobre o lixo atopado nos arredores do centro e redactou unhas interesantes propostas de mellor que sen dúbida teremos en conta. Grazas a todos/as
A NOSA HORTA: Cultivaremos produtos de tempada e de xeito ecolóxico
O alumnado de 1º FPB de Comercio está a traballar co profesor do módulo de Ciencias Aplicadas, Jesús M. Calvo, nun proxecto meteorolóxico no que comparan as prediccións dos servizos meteorolóxicos cos valores reais obtidos na estación de medida do centro. Segundo as primeiras valoracións a precisión das prediccións para Negreira é bastante alta!
A fase de centro terá lugar o vindeiro luns 29 de xaneiro no salón de actos. Poderá participar alumnado de 2º ESO. Con posterioridade virán as fases rexional e nacional onde esperamos que o noso alumnado xogue un destacado papel, como en anos anteriores.
