Secretaría virtual

Listaxes definitivos de alumnado admitido e non admitido

Acabamos de publicar a listaxe de persoas admitidas e non admitidas. Podedes consultala:

•  Presencialmente no taboleiro de anuncios situado no interior do noso centro.
  • Telemáticamente a través da aplicación "admisionalumnado" empregando a Chave365 ou certificado dixital.

Calendario exames finais 2º BAC

No arquivo adxunto tedes o calendario dos exames finais. Moita sorte!!

Le Petit Prince atterrit au ROU

Este curso 2020/21, o alumnado do Club de lectura de francés, coordinado por Henar Pascual Malvar, leu Le Petit Prince de Antoine de Saint- Exupéry e visionou a adaptación cinematográfica de Mark Osborne. Posteriormente, elaboraron o seguinte audiolibro no que quedan reflectidas as súas impresións acerca deste clásico da literatura universal. Á súa vez, guiados por Pablo Martínez Rodríguez, os seus compañeiros de Plástica realizaron unhas fermosas maquetas para expoñer no centro.

Celebrando o día do libro

O noso instituto decidiu animar a que profes e alumnos presentasen unha frase que motivase á lectura. Aqueles que o fixeron recibiron unha flor un tanto especial. Como tantas veces, Pablo, o profe de debuxo, foi o promotor da iniciativa.

Esta é un recoñecemento a todas aquelas persoas que consideran que os libros son algo importante nas súas vidas.

Facede clic na imaxe.

Día do libro

Este curso contamos con catro escritores entre o profesorado do centro (Carlos Lixó, Xabier Xil, Anxo Raxó e Pablo Martínez). Nas seguintes fotos tedes a profes e alumnos lendo algunha das súas obras nun dos recunchos do noso instituto que animan a gozar tranquilamente da lectura, así como os autores coas súas correspondentes obras.

Al Andalus

Queredes ver o excelente traballo de investigación que fixeron catro alumnos de 2º ESO coordinados polo profesor Carlos Lixó?

Facede clic na imaxe e accederedes a él.

Exposición dos proyectos STEM

Tres grupos de alumnos do noso centro expuxeron brilantemente os seus traballos de STEM. Fixérono na Escola Supeior de Enxeñeiros Industriais da Universidade de Vigo e na Facultade de mediciña da Universidade de Santiago.

• Violet Álvarez Rojo e Catuxa Carrera Ferreirós presentaron a Estimación de limiares de normalidade para o test MMSE e validación para o diagnóstico de Alzheimer nunha mostra de pacientes de referencia.
  • Paula Fernández Rodríguez e Antonio Otero Corral expuxeron a Obtención da concentración de unha disolución mediante unha aplicación de móbil.
  • Xabier Ferreiro Santamaría e Sabela González Alcántara defenderon o Estudo da actividade Enzimática da invertase inmovilizada en esferas de alxinato de calcio.

O noso recoñecemento a estes alumnos, así como os titores: María Asunción Longo González, do Departamento de Enxeñería Química da Universidade de Vigo, Estrella Álvarez da Costa, do Departamento de Enxeñería Química da Universidade de Vigo, Pablo Aguiar Fernández do Centro Singular de Investigación en Mediciña Molecular e Enfermidades Crónicas da Universidade de Santiago de Compostela e José Luis López López, Rubén Borrajo Santos e María Méndez Pérez do noso instituto.

Agradecemos tamén aos membros dos distintos tribunais que xulgaron estes proxectos e que lles otorgaron unhas excelentes cualificacións.

Cribado para adolescentes nas farmacias

O Colexio de Farmacéuticos de Pontevedra ven de presentar unha iniciativa que consiste en facer un cribado entre os adolescentes (de 12 a 17 anos) a través das farmacias.

Xúntase documento no que tedes toda a información correspondente.

Un día de clase no noso centro

Quen falou de clases abrurridas dentro dunha aula? Aquí tedes outro xeito de estar nunha clase que, ao parecer, está poñéndose de moda no noso instituro.

Facede clic enriba da imaxe e o veredes.

Exames materias pendentes 1º BAC

No arquivo adxunto tedes o calendario de exames de materias pendentes de 1º BAC.

Moita sorte!