Iniciar sesión

Secretaría virtual

O Día das Letras Galegas no noso centro

Néste Día das Letras Galegas 2024, dedicado a Luísa Villalta, o EDNL do instituto gravou un vídeo dun poema da autora coa colaboración do profesorado e equipo non docente. Nos versos podemos atopar a posta en valor da lingua, do son e da poesía. Feliz Día das Letras!

Programacións segundo bacharelato

Nos arquivos adxuntos tedes as programacións de segundo de bacharelato dos distintos departamentos correspondentes ao curso 23/24.

Modificación folla prematrícula ABAU

Achégase novo impreso de prematrícula para as ABAU 2024. Na parte obrigatoria, débese elexir a materia de modalidade cursada no Bacharelato.

Becas alumnado necesidades específicas apoio educativo

O prazo para solicitar a bolsa do Ministerio de Educación para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo é do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

Semana do libro no ROU

No ROU celebramos a semana do libro do mellor xeito posible!

O Mercado do Libro, con libros de ocasión e marcapáxinas realizados polos alumnos de 1º da ESO, recadou 92€ destinados á ONG Save the Children.

Tanto Save the Children como o IES ROU queremos agradecer a toda a comunidade -alumnos, familias, persoal non docente e profesorado- o seu compromiso e axuda nesta iniciativa.

Investigando

Na materia de Proxecto Competencial estivemos investigando sobre Vigo e, para afianzar os contidos, realizamos unha visita guiada ao centro da nosa cidade.

Información ABAU e título bacharel

Adxuntamos información que pode ser do voso interese sobre os impresos para a matrícula na ABAU e o depósito do título de bacharelato.

Os impresos son meramente informativos, os que vaiades utilizar xa se vos facilitarán nas datas correspondentes.

Unha promesa do deporte

Esta semana tivemos a sorte de entrevistar no Pregunta ROU á nosa alumna Lola, logo de ser escollida como proposta a mellor deportista do ano 2023.

Se facedes clic na imaxe poderedes acceder a entrevista.

O Día Mundial da Arte

Cada ano, o 15 de abril, a celebración do Día Mundial da Arte contribúe a reforzar os vínculos entre as creacións artísticas e a sociedade, a fomentar unha maior conciencia da diversidade das expresións artísticas e a entender a cultura como camiño cara a unha educación inclusiva e equitativa. Dende o ROU as alumnas de Historia da Arte de 2º de Bacharelato, escolleron unha serie de murais do proxecto Vigo, cidade de cor e vencelláronos aos versos de distintas poetas contemporáneas.

Información becas

No arquivo adxunto tedes información que consideramos de interese sobre a convocatoria de becas para estudos postobrigatorios.