Iniciar sesión

Secretaría virtual

Semana do libro no ROU

No ROU celebramos a semana do libro do mellor xeito posible!

O Mercado do Libro, con libros de ocasión e marcapáxinas realizados polos alumnos de 1º da ESO, recadou 92€ destinados á ONG Save the Children.

Tanto Save the Children como o IES ROU queremos agradecer a toda a comunidade -alumnos, familias, persoal non docente e profesorado- o seu compromiso e axuda nesta iniciativa.

Investigando

Na materia de Proxecto Competencial estivemos investigando sobre Vigo e, para afianzar os contidos, realizamos unha visita guiada ao centro da nosa cidade.

Información ABAU e título bacharel

Adxuntamos información que pode ser do voso interese sobre os impresos para a matrícula na ABAU e o depósito do título de bacharelato.

Os impresos son meramente informativos, os que vaiades utilizar xa se vos facilitarán nas datas correspondentes.

Unha promesa do deporte

Esta semana tivemos a sorte de entrevistar no Pregunta ROU á nosa alumna Lola, logo de ser escollida como proposta a mellor deportista do ano 2023.

Se facedes clic na imaxe poderedes acceder a entrevista.

O Día Mundial da Arte

Cada ano, o 15 de abril, a celebración do Día Mundial da Arte contribúe a reforzar os vínculos entre as creacións artísticas e a sociedade, a fomentar unha maior conciencia da diversidade das expresións artísticas e a entender a cultura como camiño cara a unha educación inclusiva e equitativa. Dende o ROU as alumnas de Historia da Arte de 2º de Bacharelato, escolleron unha serie de murais do proxecto Vigo, cidade de cor e vencelláronos aos versos de distintas poetas contemporáneas.

Información becas

No arquivo adxunto tedes información que consideramos de interese sobre a convocatoria de becas para estudos postobrigatorios.

London in five days

Aquí temos un vídeo da viaxe a Londres do noso alumnado de primeiro de bacharelato, organizado polo Departamento de Inglés. Polo que parece, mal non o deberon pasar.

Paula Carballeira e o teatro no noso centro

Este martes 2 de abril, dentro das xornadas de encontros con autoras e autores organizada  pola Biblioteca e, neste caso, o departamento de Lingua Galega, visitounos PAULA CARBALLEIRA, autora da peza teatral As alumnas, Premio Nacional de Literatura Dramática 2023. Participou o alumnado de 1° de bacharelato que leu a obra, xunto coa súa profesora Esther Quinteiro. Paula Carballeira contounos anécdotas sobre a creación, pescuda e recepción desta obra que trata sobre a educación da muller durante o franquismo e tamén sobre a amizade. Coa soltura que dá toda unha carreira literaria e vinculada ao teatro, respondeu as preguntas das e dos asistentes e  intercambiou pareceres e mesmo a interpretación dunha pasaxe connosco. Grazas Paula Carballeira por este encontro tan interesante.

O trastorno bipolar

O martes, 19 de marzo, Rubén e Luz da asociación ASBIGA estiveron por segunda vez no ROU co alumnado de psicoloxía para explicarlles en que consiste o trastorno bipolar, unha enfermidade pouco coñecida a pesar de que afecta a arredor dun 3% da poboación.

Se facedes clic no enlace poderedes acceder a un folleto informativo de dita asociación.

Feira das Ensinanzas Artísticas

O noso alumnado de 4º da ESO asistiu á oitava Edición da Feira das Ensinanzas Artísticas e Profesionais de Vigo no Museo Verbum, onde tiveron a oportunidade de informarse a cerca de ciclos oficiais de grao medio e superior, graos universitarios e formacións técnicas. Entre as especialidades estiveron presentes: moda, deseño de interiores, produción e vídeo, perruquería, xoiaría, auxiliar de vó, piloto de liñas aéreas, idiomas e caracterización.