Xeografías lectoras - Microrrede PLAMBE A Mariña

Hoxe, 1 de xuño, inaugúrase a exposición anual da Microrrede PLAMBE das bibliotecas escolares A Mariña mais, esta vez, dita exhibición dos traballos feitos nos centros escolares que integran a Microrrede estará na rede debido ás restricións sanitarias. No blogue da mesma iranse publicando dúas entradas diarias que recollen o labor realizado ao longo deste curso 20-21 dende os equipos de bibliotecas escolares.

Seguindo a proposta da Asesoría de Bibliotecas Escolares, a exposición leva por nome "Xeografías lectoras", xa que cada centro ubícase nun sitio distinto da Mariña, coas súas características ben diferenciadas e cada un cunha proposta distinta.

O cartel deste ano foi deseñado pola alumna Lidiana de Pina Sanches de 3º de ESO do IES Perdouro de Burela.