Decembro 2017

Cos nosos mellores desexos ...

Concurso de Postais de Nadal

Acto de entrega de premios do Concurso de Postais de Nadal convocado pola biblioteca en colaboración co departamento de plástica.

Esta mañá o apalpador foi o encargado de felicitar as gañadoras do certame e de entregarlles un diploma asi como un pequeno premio en metálico. Estivo acompañado por Antonio, profe de debuxo e por Dolores, Vicedirectora.
  • Lin Vizoso López acadou o 1° premio polo seu trazo, a súa precisión e creatividade.
  • Cloe Vizoso Rocha ten o 2° premio pola súa creatividade e elección de cores.
  • Yaniss dos Santos recibiu o 3° premio polo seu debuxo hiperrealista.

Parabéns ás 3!!!

Chegou o apalpador ao IES Perdouro

Recibimos a visita inesperada do Apalpador no IES Perdouro. O alumnado de 1° de ESO tivo a oportunidade de conversar con el e de sacar moitas fotos.
O apalpador desexoulles aos nenos un ano novo cheo de ledicia e fartura, murmurándolles "así estexas todo o ano".

Ver a reportaxe da súa visita polas aulas e corredores do  IES Perdouro, aquí.

Bo Nadal 2017 !!!

"As aventuras de Gale" teatro de monicreques de A xanela do Maxín

Os rapaces de 1º de ESO de varios institutos da Mariña tiveron esta mañá unha cita no Auditorio de Burela cos monicreques de A Xanela do Maxín coa obra As aventuras de Gale.

Sinopse:

Gale conducirá ás nenas e nenos a través da súa historia e traeraos ao presente mostrándolles a situación na que se atopa e a maneira na que poden axudarlle ... seguir lendo no blogue de Perdourando.

Exposición Postal de Nadal 1º ESO

Os alumnos de 1º de ESO fixeron unha exposición de Postais de Nadal nos corredores do pavillón central, resultado do traballo feito en clase de plástica. Houbo moi bons debuxos. Parabéns!

Ver reportaxe fotográfica aquí.

Actividade de escritura creativa

Os alumnos de 1º de ESO fixeron unhas greguerías en Lingua Castelá relacionadas coas festividades do Nadal que ilustraron con debuxos feitos a man. Aquí tedes o resultado do seu traballo.

Novidades Especial Nadal

Pásate pola biblioteca para botar unha ollada ás novidades traídas para aproveitar estes tempos de Nadal con lecturas, cine e banda deseñada.