Saídas Didácticas

Colaboración do Concello nas AAEE

15/12/2020 13:45

O Concello de Sada colabora co noso centro educativo na

realización das actividades extraescolares e complementarias.

O LORO DE CARLOS V

05/12/2019 10:30

O director da Ópera O loro de Carlos V, Nani García, visitou o noso centro e fixo un percorrido de forma amena e ilustrada por diversas cuestións que se plantexan sobre a música e a profesión de autor na actualidade, tendo como fío condutor o proceso de creación da obra O loro de Carlos V.

Posteriormente, o alumnado de 3º e 4º ESO asistiu á estrea da Ópera no Teatro Colón da Coruña, coa presenza da Orquestra Sinfónica de Galicia e con Miguelanxo Prado como deseñador de personaxes e escenografía.

VISITA Á LIBRARÍA "MOITO CONTO"

26/04/2019 19:29

Para conmemorar a Semana do Libro, hoxe fixemos co alumnado de 3º ESO a nosa xa tradicional visita á libraría "Moito conto", onde escoitamos as libreiras e escollimos libros para A Esperela. Saímos ben cargados!

CONTOS DE MEDO NO FORUM METROPOLITANO

12/04/2019 10:30

Hoxe, o alumnado de 3º ESO desfrutou dunha sesión de contos de medo e misterio da man de Raquel Queizás no Fórum Metropolitano.

Excursión a Asturias, dos alumnos de 2º da ESO, abril do 2019

Asturias do 4 ao 6 de abril de 2019

(PREMA AQUI PARA ACCEDER AO ALBUM DE FOTOS)

alumnos participantes na saída: 2º ESO

VISITA Á BIBLIOTECA DE SADA

27/03/2019 21:40

Hoxe , o alumnado de 2º de ESO visitou Biblioteca Pública Municipal "Ramón Suárez Picallo". Alí coñeceu os fondos da biblioteca, a súa orde e colocación, os criterios de selección, a búsqueda online... A visita rematou cunha sesión de contacontos (a adaptación dun texto de Álvaro CunqueiroOs outros feirantes) a cargo do actor Ramiro Neira

PATINAXE PARA DESPEDIR O TRIMESTRE.

21/12/2018 11:00

Hoxe tocou a merecida recompensa despois da avaliación do primeiro trimestre. Despois da entrega de notas, fómonos todos a patinar. A actividade estivo organizada polo departamento de Educación Física.

NESTE ENLACE PÓDESE VER UN VÍDEO DA ACTIVIDADE

CONVENIO COLABORACIÓN CONCELLO DE SADA IES O MOSTEIRON

14/12/2018 12:14

No documento achegado podedes consultar o convenio de colaboración que firmaron Concello e Instituto, polo cual o primeiro subvenciona, ao segundo, parte do coste das saídas didacticas que realiza.

SAÍDA DIDÁCTICA A ORTEGAL

22/10/2018 08:30

O pasado día 22 de outubro o alumado de 4º de ESO do noso IES realizou unha saída didáctica ao Cabo Ortegal para coñecer a formación xeolóxica dese espazo natural da costa norte galega así como tamén a contorna xeográfica dese espazo. Organizada polos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Xeografía e Historia.

OBRADOIRO DE DOBRAXE

19/10/2018 13:00

O Departamento de Lingua Galega e a nosa biblioteca, A Esperela, levamos o alumnado a un obradoiro de dobraxe organizado pola   Biblioteca da Casa da Cultura Pintor Lloréns de Sada. A rapazada saíu encantada!!