Orientación Vocacional: Estudos e Emprego

AGARDÁMOSVOS A TOD@S

VISITA AO IES ISAAC DÍAZ PARDO

11/02/2019 11:11

O pasado venres 8 de febreiro o alumnado de 4º de ESO visitou o IES Isaac Díaz Pardo de Sada para ver as instalacións do que, na maioría dos casos, será o seu novo centro educativo o vindeiro curso.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR

Indícanse a continuación as datas máis relvantes en relación ás probas de acceso a ciclos de grao medio e superior.

CURSO 2014-2015

PROBAS DE ACCESO

Datas grao medio  Datas grao superior
Inscrición para á proba  7 -20 abril

23 febreiro-6 marzo

Celebración da proba  3 de xuño  29 de abril

Para máis información sobre datas de publicación de listaxes, notas, períodos de reclamación, etc... consultar a páxina www.edu.xunta.es/fp

folla caduca

PUBLICACIÓN DOS RESULTADOS DAS PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO

O día 12 de xuño de 2015 daranse a coñecer a listaxe de cualificacións provisorias das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio.

No seguinte enlace pódese descargar o pdf cos resultados  das probas:   http://www.edu.xunta.es/fp/acceso-grao-medio-convocatoria-actual

Folla de outono

XVIII XORNADAS DE ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA E PROFESIONAL

- Entre o 23 de marzo e o 23 de abril inícianse as xornadas adicadas ao alumnado de 4º de ESO e Bacharelato para visitar distintos IES e CIFP onde se imparten ciclos medios e superiores de FP na Coruña.
- Haberá mesas informativas da oferta de estudos universitarios que poden realizar os alumnos/as de Bacharelato, e que se celebra na ETS de Náutica e Máquinas da Coruña.

- Para a asistir ás actividades necesítase acreditación.

Folla de outono