Blog da Biblioteca

MARÍA CANOSA EN MOSTEIRÓN

09/05/2019 20:38
Africa/Addis Ababa

A escritora María Canosa visitou hoxe o noso instituto para falar do seu libro Muriel

co alumnado de 1º ESO. Antes de marchar quixo coñecer A Esperela e asinar uns exemplares.

Grazas, María!!

VISITA Á LIBRARÍA "MOITO CONTO"

26/04/2019 19:29
Africa/Addis Ababa

Para conmemorar a Semana do Libro, hoxe fixemos co alumnado de 3º ESO a nosa xa tradicional visita á libraría "Moito conto", onde escoitamos as libreiras e escollimos libros para A Esperela. Saímos ben cargados!

CONTOS DE MEDO NO FORUM METROPOLITANO

12/04/2019 10:30
Africa/Addis Ababa

Hoxe, o alumnado de 3º ESO desfrutou dunha sesión de contos de medo e misterio da man de Raquel Queizás no Fórum Metropolitano.

VISITA Á BIBLIOTECA DE SADA

27/03/2019 21:40
Africa/Addis Ababa

Hoxe , o alumnado de 2º de ESO visitou Biblioteca Pública Municipal "Ramón Suárez Picallo". Alí coñeceu os fondos da biblioteca, a súa orde e colocación, os criterios de selección, a búsqueda online... A visita rematou cunha sesión de contacontos (a adaptación dun texto de Álvaro CunqueiroOs outros feirantes) a cargo do actor Ramiro Neira

ENTREGA DE PREMIOS ÁS MELLORES AXENDAS ESCOLARES

28/03/2019 12:10

SESIÓN DE ATRAPASOÑOS

22/03/2019 12:10

Blog dos Atrapasoños

OBRADOIRO DE POESÍA POR YOLANDA CASTAÑO

15/03/2019 12:00
Africa/Addis Ababa

Hoxe os grupos  de terceiro e de cuarto de ESO participaron en cadanseu obradoiro de poesía.

Yolanda Castaño. partindo dun poema propio , explicou que na poesía non hai unha única lectura

porque  os lectores lles dámos unha nova vida aos textos con cada unha das nosas interpretacións.

Tamén comezamos unha composición poética colectiva.

Grazas Yolanda, foi moi interesante.

CONMEMORACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

22/02/2019 20:46
Africa/Addis Ababa
Hoxe celebramos na biblioteca a nosa homenaxe a Rosalía de Castro. Os Atrapasoños leron unha selección de poemas da escritora nun acto protagonizado polo alumnado de 3º de ESO.

Do XIX ao XXI Libre o meu pensamento! era o lema proposto  este ano para conmemorar esta data. A rapazada berrou  esta consigna  en varias ocasións despois da lectura de textos significativos sobre a emigración, a marxinación da muller ,  a defensa da lingua , etc.

Andrea e Laura acompañaron algunha das composicións coas súas pandeiretas, escoitamos versións musicadas das súas poesías e ao final , coa axuda da interpretación ao piano de Juan Vilas, cantamos todos " Adiós ríos, adiós fontes".

Cada participante levou como agasallo un minilibro cos poemas de Rosalía e unha flor.