Concurso de Ciberseguridade no Cole

O grupo de 1º de ESO A pasou á final do Concurso de Ciberseguridade no Cole!, presentado por Esther Estévez (presentadora do Programa “DígochoEu” de TVG) e que terá lugar o próximo 10 de novembro de 2022 no II Encontro CIBER.gal.

O grupo concursará representado por 2 alumnos acompañados por un profesor, e poderá asistir a presenciar o concurso toda a clase.

Parabéns!

Parque Natural das Fragas do Eume

O Departamento de Educación Física organizou unha excursión ao Parque Natural das Fragas do Eume na que participaron alumnos de 1º de ESO. Nela puideron gozar da marabillosa contorna do parque, percorrendo o Roteiro da Ventureira (8 Km) e visitando entre outros lugares, o Mosteiro de Caaveiro.

Botádelle unha ollada á galería de imaxes --> aquí

CHEQUES MATERIAL ESCOLAR

Os beneficiarios do vale para material escolar da Xunta poderán recoller o cheque adicional de 25 euros en horario de secretaría de 9:00 a 13:30. Deberá de ser canxeado no establecemento elexido antes do 1 de decembro.

How much do you know about British culture?

A semana pasada recibimos a visita de Damien Sheehy, da Editorial Burlington, que impartíu unhas clases sobre cultura británica para alumnos de 1º, 2º e 3º de ESO. Foron unhas sesións moi emocionantes nas que o alumnado puxo a proba os seus coñecementos e participou moi activamente. Grazas, Damien, por estas interesantes xornadas!

BECAS AMANCIO ORTEGA CURSO 2022-2023 - ALUMNADO DE 4º DE ESO

Nova entrada peonil e percorridos para chegar a ela

A nova entrada ao instituto para os peóns é a que se mostra nas imaxes adxuntas (premer sobre elas para velas máis grandes) así como os percorridos suxeridos para chegar a ela.

Todos os alumnos/as entrarán e sairán por esa porta así como os pais/nais que veñan facer algunha xestión ao centro.

O resto de portas quedarán de acceso exclusivo para os vehículos e as persoas con movilidade reducida (cadeiras de rodas, muletas, etc.)

FONDO LIBROS CURSO 2022-2023

Xa están publicadas as listaxes definitivas cos libros de texto asignados a cada alumno/a. Poden consultalas a través da sede electrónica ou no taboleiro do centro.
O alumnado que teña dereito aos vales para adquirir material escolar pode recollelos na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Curso 2021-2022

RECEPCIÓN DA ALCALDESA DA CORUÑA AOS ALUMNOS CON MELLORES NOTAS NA ABAU

A alcaldesa da Coruña, Inés Rey, recibiu onte aos 14 alumnas e alumnos pertencentes a centros educativos da Coruña que obtiveron os mellores expedientes ABAU.

Os nosos alumnos Marta Justo Brañas e Pablo Fernández Rivas (a súa nai na súa representación) asistiron ao acto acompañados da profesora Ana María Rúa Peón.

Inés Rey: "Nunca perdades a ilusión e a cultura do esforzo, fundamentais para o noso día a día. As nenas e nenos terán en vós un inmellorable espello no que mirarse".

GRADUACIÓN DA PROMOCIÓN 2020-2022

O pasado venres 27 de maio, celebrouse a cerimonia de graduación dos nosos alumnos/as da promoción 2020-2022 no Centro Ágora presentada por Nerea Leis e Pablo Ponte. Tras unhas palabras de benvida de Claudia Molina e Sabela Mosquera, os alumnos Celtia Suárez e Carlos Pérez interpretaron coa guitarra Blowin in the wind de Bob Dylan e Proud Mary de Credence. A continuación, a nosa  ex-alumna Tamara Pazos fíxonos pasar un moi bo momento cos recordos do seu paso polo noso instituto. O profesor  Jaime  Dorrego  Lobón falou en representación do profesorado de Monelos para a continuación os alumnos/as Marcos Besteiro, Álvaro Devesa, Xoel García, Álex López e Carlota Segura deleitarnos coa súa interpretación de  Rolling  in  the  Deep de  Adele e  Love  on  the  brain de  Rihanna. Seguidamente pasáronse os vídeos de recordos e o  lipdub (enlace ao vídeo) desta promoción, para finalizar coa entrega de mencións ás Matrículas de Honra e as  orlas e becas ao resto do alumnado. Moitas felicidades a todos e todas.