Novas de inicio de curso

Normas de hixiene e seguridade en Educación Física ante a COVID19

O Departamento de Educación Física do IES Laxeiro ven de precisar as normas de hixiene, saúde e seguridade que van a terse en conta nas sesións semanais desta área. Consulta o arquivo adxunto.

Plantilla de novos horarios para o curso 2020-2021 no IES Laxeiro

Para información de toda a comunidade educativa, pero principalmente, para o alumnado e nais e pais, publícase no arquivo adxunto a tabla de horarios da mañá que rexirá no IES Laxeiro para o vindeiro curso escolar. No referente ás tardes-noite para Ciclos e Adultos non terá cambios, como podedes ver nas plantillas colocadas máis abaixo nesta mesma páxina web.

Listado de grupos e alumnado para o curso 2020-2021 no IES Laxeiro

Seguindo as pautas dos protocolos COVID para este curso publicamos no arquivo adxunto o listado de grupos e alumnado do IES Laxeiro para este curso

Plantillas de Horarios:

Suprímese a tarde do LUNS para ESO, Bacharelato e FPBásica e esas dúas horas engádense unha ao luns e outra ao mércores.

O LUNS NON HAI SERVIZO DE COMEDOR, XA QUE NON HABERÁ CLASE POLA TARDE

Horario 1º, 2º e 3ºESO-Luns e mércores.pdf181.76 KB
Horario 1º, 2º e 3ºESO-Martes, xoves e venres.pdf181.13 KB
Horario 4ºESO, Bacharelato, Formación Profesional Básica-Luns e mércores.pdf180.65 KB