ORGANIZACIÓN ACADÉMICA

Carta de dirección dirixa ás familias.

Neste apartado poderás atopar a organización académica do IES Espiñeira do 3º trimestre, mentres dure o confinamento e non sexa posible asistir ás aulas.

Na táboa seguinte, premendo nas ligazóns de cada curso terás información dos horarios de proposta de tarefas de cada materia/módulo e unhas franxas horarias onde o profesorado pode realizar videoconferencias ou comunicarse en liña co alumnado (se fora preciso). Tamén podes ver a forma de traballo, modo de comunicación e as distintas plataformas que emprega o profesorado.

ORGANIZACIÓN ACADÉMICA 3º TRIMESTRE

1º ESO 2º ESO 3º ESO 4º ESO
1º A - BAC 1º B - BAC 2º BAC
1º FPB 2º FPB 2º CMIT
1º CMXA 2º CMXA 1º CSAF 2º CSAF

* Nas reunións por videoconferencia da materia de Francés de todos os cursos, para que o alumnado poida practicar as destrezas orais, estará presente a nosa auxiliar de conversa ata finais de maio.

MATERIAS PENDENTES

O calendario de materias pendentes de bacharelato e exames finais de ciclos están publicados na lapela Alumnado / Alumnado pendente / Calendario.