Fondo solidario de libros de texto e material escolar

Publicada no DOG do 20 de maio, a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/22.

O prazo remata o día 22 de xuño de 2021 incluído.

alumnado con necesidades específicas de apoio educativo matriculado en 1º, 2º, 3º ou 4º da ESO, cando a xuízo do centro docente, non poida utilizar os libros os libros do Fondo, recibirá un vale para libros e outro para material escolar en función do nivel de renda (agás o alumnado en garda ou tutela da Xunta de Galicia para o que non se terá en conta o nivel de renda)

Formas de presentación:

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario Anexo I dispoñible na aplicación informática fondolibros ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia. Máis información na páxina web da Consellería.

Como na convocatoria anterior, no caso de que opten por presentar a solicitude no centro, terán que previamente cubrir todos os datos na aplicación Fondolibros; logo deberán gardala para obter o número de solicitude e posteriormente imprimila para presentar na secretaría do centro xunto co Anexo II  (debidamente asinados) e o resto da documentación (A solicitude xa terá asignado un número pola aplicación).

Para maior información sobre o proceso de xestión informática da solicitude, pode acceder ao Manual do cidadán a través da seguinte ligazón.

book | by Dr. Radut