4ª edición do Concurso de Fotografías pola igualadade

Arranca a 4ª edición do Concurso de Fotografías pola igualadade.  Este concurso é unha ferramenta para xerar a reflexión e o debate arredor da igualdade real na nosa vida cotía.

DIRIXIDO A:  alumnado e ás familias, dos centros públicos de educación infantil e primaria, secundaria, bacharelato, conservatorios e escolas de música públicos.
PRAZO PARA ENVIAR Á FOTOGRAFÍA:  ata o 30 de abril. AMPLIADO ATE O 13 DE MAIO ÁS 23:59H

Toda a información sobre el está xa na web do concurso:  tanto as bases como o formulario de inscrición en formato online e o documento de cesión de imaxe que hai que anexar. Nesta páxina ademais podedes coñecer os traballos das edicións anteriores:

En tódalas edicións dende o IES de Sar sempre tivemos participación e sempre conseguimos algún premio.  ANIMÁDEVOS E ANIMADE AS VOSAS FILLAS E FILLOS A PARTICIPAR!!!!!!