2º Bacharelato

CALENDARIO FIN DE CURSO ALUMNADO 2º BACHARELATO CONVOCATORIA ORDINARIA  2024

29 abril

6 maio

Exames de pendentes consultar na web do centro

MAIO

15

Último día lectivo

Avaliacións

Entrega de notas a partir das 21:30 por Abalar Móbil.

16

Ás 9:30h no Salón de Actos, reunión informativa coa Xefatura de Estudos e o departamento de Orientación, na que se entregará documentación para o alumnado que titula na convocatoria ordinaria.

16, 20

Se hai desacordo coa cualificación obtida nalgunha materia, pódese solicitar a revisión das cualificacións ante o/a profesor/a, para o que hai que entregar cuberto o (modelo1) na conserxería do centro ou a través do correo:ies.sar@edu.xunta.gal

Despois da entrevista co profesorado, no caso de persistir o desacordo coa cualificación obtida, poderase solicitar por escrito a revisión da cualificación por parte do departamento da materia.

Esta solicitude (modelo2) irá dirixida á dirección do centro e se presentará na conserxería ou a través do correo:ies.sar@edu.xunta.gal

22

Comunicación das resolucións das reclamacións no centro

23

e

24

No caso de persistir desacordo coa decisión poderase facer unha reclamación ante Xefatura Territorial

Prazo para presentar por escrito á dirección do centro unha reclamación ante a Xefatura Territorial.

Neste caso, cubrir o (modelo3) e entregar no centro de xeito presencial ou a través do correo electrónico:ies.sar@edu.xunta.gal antes das 12:00 h do 24 de maio.

XUÑO

Ata o 3