Saltar navegación.

Como chegar: clic aquí:

NOVAS:

Presentación de orientación académico-profesional

• Xa tedes dispoñible no Departamento de Orientación a presentación que utilizamos antes do nadal para comezar traballar a toma de decisións cara o vindeiro curso. Iremos actualizándoa conforme teñamos máis información.
  • Lembrade que se precisades dunha orientación máis específica, podedes vir polo departamento no recreo pedir unha cita ou escribir ó enderezo electrónico: orientabarral@gmail.com

MÁSCARAS PARA O ALUMNADO DA ESO

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DA DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

DATA PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS: 30 de novembro de 2020. Poden consultar as listaxes no taboleiro do centro ou ben por teléfono. As familias que xa recibiron as axudas para material están todas admitidas (non teñen que chamar para consultar se están admitidas)

PRAZO RECLAMACIÓN: 2 días hábiles (1 e 2 de decembro)

DATA PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS EXCLUÍDOS E ADMITIDOS: 3 de decembro

ENTREGA MÁSCARAS: Daráselle ao alumnado un papel que deberán devolver ao centro asinado polo solicitante. Unha vez entregado o papel entregaránselle as máscaras.

Enquisa para o alumnado de secundaria

O Concello de Ponteareas está a elaborar o Plan da Infancia e Adolescencia e, con este motivo, quere coñecer os intereses e necesidades da mocidade menor de idade a fin de deseñar actuacións concretas para mellorar os nosos espazos públicos e facer do Concello un lugar mellor.

Accede á enquisa mediante o seguinte enlace

Itinerarios de entrada e saída do centro

ENTRADAS

9+7

2º Bach B

9+7

Comunicado da dirección do centro sobre o adiamento do comezo de curso

Comunicado do Equipo Directivo do IES do Barral á Comunidade educativa do IES do Barral.

Matrícula curso 2020-2021

Datas e horas de matrícula

Anexo II Autodeclaración comedor
Itinerarios de transporte

Impresos de matrícula

Solicitude de transporte BAC FPB
Autorización saída do centro

IMPORTANTE:

• Escribir con maiúsculas e con letra clara as solicitudes. Lembrar encher todos os ocos.
  • As fotos que se entreguen teñen que vir con nome, apelido e curso indicado por detrás.
  • So se matriculan en xullo os que promocionan para o curso seguinte na convocatoria ordinaria.