Saltar navegación.

Como chegar: clic aquí:

NOVAS:

Libros de texto 2022-2023

Libros de texto das materias que non se acollen ao programa EDIXGAL para o curso 2022-2023

Bacharelato

PUBLICACIÓN LISTAXES ADMITIDOS E EXCLUÍDOS AXUDA CHEQUE MATERIAL ESCOLAR

Publicación listaxe provisional: 13 de xullo de 2022

Prazo reclamación da listaxe provisional de admitidos e excluídos: 2 días (14 e 15 de xullo)

Publicación listaxe definitiva: 18 de xullo de 2022

Os solicitantes de cheque material  poderán consultar as listaxes no taboleiro de anuncios do IES do Barral ou chamando ao 986 64 44 06

Recollida cheque axuda material: a partires da semana do 18 de xullo (Para recoller o cheque terá que vir a persoa solicitante. En caso de vir outra persoa maior de idade terá que traer unha autorización da persoa solicitante)

MATRÍCULA NO CURSO 2022-2023

APLICACIÓN E INSTRUCIÓNS DE MATRÍCULA
PARA O CURSO 2022-2023
Instrucións matrícula online
Documentación matrícula
 Itinerarios de transporte
Aplicación Matrícula
Importante:
De cara a evitar duplicidade ou erros na matrícula, pregamos ás familias do alumnado que ata a entrega do boletín de cualificacións (29 de xuño), onde saberán se os/as seus/súas fillos/fillas promocionan  de curso ou titulan (no caso de 4º curso da ESO), non formalicen a matricula para o próximo curso.

Soamente o alumnado que xa teña confirmación documentada da decisión de promoción (alumnado procedente dos centros de primaria que se matriculan en 1º ESO e o alumnado de 1º de bacharelato que aprobou todas as materias na avaliación ordinaria) pode ir formalizando a matricula.

Para máis información contactar co centro telefonicamente (a partir do luns 27) ou a través do correo electrónico do centro (ies.barral@edu.xunta.gal)

Lembramos que o prazo de matrícula remata o 11 de xullo.

GRADUACIÓN 4º ESO 2021-2022

O dia 22 de xuño tivo lugar a festa de final de curso, con actuacións de moitos dos nosos alumnos e alumnas. Tamén asistimos á graduación do noso alumnado de 4º de ESO. Estas son algunhas imaxes deste dia

GRADUACIÓN 2º BACHARELATO 2022

O 22 de marzo de 2022 celebramos a graduación da quinta promoción de bacharelato do IES do Barral.

Aquí tedes unhas imaxes do evento