DATAS DO PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN2021/2022

Benvidos á web do CRA Amencer

Entra nos nosos blogs para ver o que acontece:

Carrilana Dixital

A Xoaniña Rosalía

Alegría no Camiño (Un conto viaxeiro)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

Dende o 21 de maio ao 22 de xuño está aberto o prazo para a solicitude de axudas para libros de texto e material escolar, para o curso 2021-2022.

Admisión alumnado 2021-2022

Todo o alumnado que presentou solicitude de admisión no CRA Amencer para comezar a súa escolarización no curso 21-22  está admitido

Debido á Lei de Protección de Datos non se pode publicar a listaxe de alumnado admitido, pero as familias que realizaron a solicitude de admisión poderían comprobar a listaxe na sede en San Paio si así o desexan.

PUBLICACIÓN DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

O venres 23 de abril, expoñerase publicamente, no taboleiro de anuncios  do centro, a listaxe de alumnado admitidos no CRA Amencer.

Día da Paz

Día de Rosalía

Premio Pilabot

Hoxe foi a entrega do premio de Pilabot. Un premio gañado por todos vos. Foi dedicado a todas as familias e os mestres do Cra pola súa aportación na concienciación medio ambiental . Moitas gracias.

Felicitacións dos nenos e nenas

Coma todos os anos as escolas agradecen ou manifestan o seu cariño a persoas que nos coidan ,que nos axudan para que as escolas estean perfectas ou simplemente queren facer chegar o maior respeto e ilusión os maís débiles e que este ano foron os que mais o necesitaban. Si , falamos dos sanitarios, concello e a Residencia de anciáns.Gracias a todos e moito esperanza para o ano que ven.