Excursións

Excursión de1º e 3º da ESO a Barcelona

O alumnado de 1º e 3º da ESO está en Barcelona, gozando dunha magnífica excursión e experiencia cos compañeiros/as.

Premendo na imaxe accédese a fotografías da viaxe.

Imaxe do alumnado e profesorado asistente á excursión a Barcelona

Excursión de 2º da ESO a Barcelona

O alumnado de 2º da ESO está a gozar dunha excursión cultural á cidade de Barcelona. Premendo na imaxe accédese a fotografías da viaxe.

Imaxe do alumnado e profesorado asistente á excursión diante da Sagrada Familia

E a continuación, un vídeo resumo do que foi esta fantástica excursión.

Recepción do alcalde ao alumnado de 4º da ESO

O martes 19 de marzo o alcalde de Tordoia, D. Antonio Pereiro Liñares, recibiu ao alumnado de 4º da ESO no Salón de Plenos do concello, para interesarse polo seu futuro e anunciarlles a axuda económica coa que o consistorio contribuirá para a excursión de fin de curso.

Os alumnos e alumnas de 4º, así como o centro, agradecen a colaboración para a saída que porá fin aos seus estudos no CPI Pecalama.

Taboleiro dedicado a Rosalía de Castro na biblioteca

Excursión de fin de curso 4º ESO - Tenerife

A semana do 17 ao 21 de maio o alumnado de 4º da ESO está gozando da viaxe de fin de curso (e de etapa) en Tenerife.

(Premendo na imaxe inferior poderase entrar a ver as fotos da excursión, que se irán actualizando a medida que se vaian recibindo)

Alumnado de 4º da ESO na viaxe de fin de curso a Tenerife

Viaxe a Madrid - 2º e 3º da ESO

Os días 18, 19 e 20 de maio o alumnado de 2º e 3º da ESO está gozando dunha viaxe cultural en Madrid.

Alumnado na viaxe a Madrid