Marcapáxinas Día do Libro

Con motivo da celebración do Día do Libro o 23 de abril, o alumnado de Educación Infantil e Primaria deseñaou e confeccionou uns marcapáxinas con goma eva.

Picade nas imaxes para ver as imaxes de todo o proceso e o resultado final

Alumnado de educación infantil participante no proxecto Alumnado de 1º de primaria participante no proxecto
Mostra dos traballos realizados Mostra dos traballos realizados

BIBLIOTECA POLOS CREATIVOS

Experimentando co escáner 3D

Esta semana, o alumnado de secundaria, experimentou co escáner 3D. Foi unha primeira toma de contacto e haberá que ir collendo experiencia cando haxa máis posibilidades.

Alumnado experimentando co escáner 3D Alumnado experimentando co escáner 3D

O alumando de 3º de Primaria creando deseños con chapas

Empregando o material de préstamo de Polos Creativo subministrado polo CAFI, o alumnado de 3º de Primaria creou deseños espectaculares e persoais coa máquina de chapas.

Chapas creadas polo alumnado de 3º de Primaria

Alumnado de 3º de Primaria traballando coa máquina de chapas Alumnado de 3º de Primaria traballando coa máquina de chapas

Alumnado de Educación Infantil co Kit de construción de Polos Creativos

O alumnado de Educación Infantil empregando e descubrindo as posibilidades do Kit de construción de Polos Creativos, incluído no material en préstamo por parte do CAFI.

Alumnado de Infantil empregando o Kit de construción

Alumnado de Infantil empregando o Kit de construción Alumnado de Infantil empregando o Kit de construción