slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3 slideshow 4 slideshow 5

FONDO SOLIDARIO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022-2023

Publicada a orde para solicitar as  axudas para material escolar e  Fondo Solidario de libros texto para o curso 2022-2023.

Resumo da orde pinchando aquí

Prazo do 19 de maio ata o 20 xuño

Novas avaliación

• ORDE do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.

• ORDE do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia

Para calquera aclaración poden contactar coas Xefas de estudos, Departamento de Orientación ou Dirección.

Admisión Alumnado

A información relativa ao procedemento de admisión de alumnado recóllese no documento adxunto

O NOSO COLE

Preme nos logos para coñecer o noso centro

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2021-2022

Ao longo deste mes de novembro vaise levar a cabo o proceso de renovación dos membros do Consello Escolar, é o órgano no que está representada tódola Comunidade Educativa, de aí que sexa importante a vosa participación no proceso.

A continuación deixamos unha serie de documentos que vos poden axudar para levar a cabo este proceso: Candidaturas, datas,....

Toda a información referente a este particular irémola engadindo neste artigo.