slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3 slideshow 4 slideshow 5

Publicación das listaxes definitivas de solicitudes na participación no fondo solidario de libros de texto

A listaxe cos libros concedidos ao alumnado pode consultarse no taboleiro de anuncios.

Por outra banda, as familias beneficiarias dos vales de axuda para a adquisición de libros e/ou material escolar poden pasar polo centro a recollelos en horario de 9:00h a 13:00h.

LIBROS DE TEXTO

Públicanse no seguinte enlace os libros de texto para o curso que vén.

IMPORTANTE PARA EDUCACIÓN PRIMARIA: NON COMPRAR OS LIBROS ATA TER A REUNIÓN INICIAL CO TITOR/A NO COMEZO DO CURSO QUE VÉN.

Libros de texto educación primaria e secundaria.

TRANSPORTE E COMEDOR

Xa se pode solicitar o servizo de transporte e do comedor, desde o día de hoxe ata o 15 de xullo no centro educativo en horario de mañá.

Para solicitar o TRANSPORTE deben presentar o impreso que poden descargar do seguinte enlace ou recollelo no centro: