ENTRADA AO CENTRO

A partir do vindeiro luns 5 de outubro quedará sen servizo a entrada ao lado da escola de música.
O alumnado non usuario do  transporte escolar deberá acceder ao centro pola pola entrada principal.:
  •      Portalón de infantil o alumnado de E. Infantil.
  •      Porta peonil o alumnado de Primaria e Secundaria.

ACTUACIÓNS ANTE O COVID

No adxunto explícase que se debe facer ante o covid.

ENQUISA COVID

O protocolo Covid dí que antes de sair da casa hacia a escola, hai que realizar a enquisa Covid , que atópase no ficheiro adxunto.

NORMAS COMEZO DE CURSO

A continuación nos anexos encontraranse as normas de inicio de curso e o esbozo de como serán as entradas no recinto escolar.

Polo ben de tod@s respectemos as normas

ADMITIDOS COMEDOR ESCOLAR 2020-2021

TODOS/AS AQUELES/AS QUE PRESENTARON A SOLICITUDE ESTÁN ADMITIDOS/ PARA O SERVIZO DE COMEDOR DO CURSO 2020-2021.

AS LISTAS ESTÁN EXPOSTAS NOS TABOLEIROS DO CENTRO.

AXUDAS PARA ADQUIDICIÓN MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2020-2021

Ata o vindeiro 24 de xullo, as familias que solicitaron estas axudas, poden pasar polo centro en horario 10:00 a 13:00 horas, a recoller os cheques correspondentes.

ADMISIÓN ALUMNADO 2020-2021

Publicado no taboeiro do centro a relación de alumnado admitido para o curso 2020-2021