AVISO ALUMNADO RÉXIME A DISTANCIA

O vindeiro MÉRCORES 11 DE SETEMBRO ÁS 18.00 na BIBLIOTECA DO CENTRO terá lugar a reunión de acollida do alumnado matriculado no ZM Elaboración de produtos alimentarios en réxime a distancia.

HORARIOS COMEZO ACTIVIDADES FORMATIVAS CURSO 2024-25

HORARIOS DE COMEZO DAS ACTIVIDADES FORMATIVAS - CURSO 2024-25

(POR FAMILIAS PROFESIONAIS) - MÉRCORES 11 DE SETEMBRO 2024

AULAS B: EDICICIO VELLO  - AULAS C: EDIFICIO NOVO

ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA

1º CM Instalacións eléctricas e automáticas (8:30 horas) AULA C 102

2º CM Instalacións eléctricas e automáticas (8:30 horas) AULA C 103

NOVO CALENDARIO E GUÍA ALUMNADO CURSO 2024-25

Publicadas as novas guías do alumnado e calendario escolar para o vindeiro curso 2024-25. Para poder ver os arquivos, prema na imaxe ou texto correspondentes:

Ver calendario escolar

PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 2024-25

O prazo de matrícula para o curso 2024-25 será o seguinte, en horario de 09:30 a 13:00 h:

INFORMACIÓN PARA A RESERVA DE PRAZA NUN CICLO DE FP

Publicamos uns documentos de axuda, cas instrucións para poder facer a reserva de praza nun ciclo de Formación Profesional no CIFP Coroso. Descargue o documento correspondente segundo queira facer a reserva nun Ciclo Ordinario, Modular ou Dual Intensivo. Prema no botón Ler Máis para ampliar.

Se desexa facer a reserva nun Ciclo Ordinario ou Modular, prema aqui.

CICLO MEDIO FORMATIVO EN COLABORACIÓN CO GRUPO JEALSA

O vindeiro XOVES 20 DE XUÑO, organizamos unha charla con Alejandro Dopazo, coordinador da planta Industrial do Grupo Jealsa. Terá lugar ás 10.00 da mañá na Biblioteca do noso centro. Informará aos interesados/as sobre o novo ciclo medio de MANTEMENTO ELECTROMECÁNICO CON SEGURIDADE ALIMENTARIA que se impartirá o vindeiro curso. Un novo ciclo Dual Intensivo e que ten convenio co Grupo Jealsa.

XI XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Os día 14, 15, 16 e 22 de maio celebráronse as XI Xornadas de Portas Abertas no CIFP Coroso, ás que acudiron 9 centros da contorna a visitarnos. Un total de 194 alumnos/as de 4º ESO e Bacharelato visitaron o noso centro para coñecer en directo os talleres e as ensinanzas que se imparten no noso centro.

Laboratorio de Industrias Alimentarias

Páxinas