Mensaxe de erro

Notice: Undefined offset: 1 en counter_get_browser() (liña 70 de /srv/www/drupal7/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

Espazo Abalar

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS

Priorizarase  a comunicación coas familias mediante teléfono, mail, mensaxes ou correo ordinario e se facilitarán as xestións telemáticas.  Achégase información sobre a plataforma abalar que será a vía de comunicación principal.

O acceso ao espazo Familias está dispoñible para os pais, nais e titores legais dos alumnos/as matriculados nos centros públicos e concertados de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato, ciclos formativos e FPB. Tamén poden acceder os alumnos/as cando son legalmente responsables de si mesmos.

Cita previa teléfono: 881 866 865.

APLICACIÓN PARA AS FAMILIAS. Abalar móbil.

Moi importante: recoméndase que cando se asigne un número de teléfono, sexa o mesmo que se utilizou cando se formalizou matrícula no Centro, pois así evitamos erros no funcionamento da aplicación. O mesmo para o correo electrónico, por favor, utilizar sempre a mesma conta en tódalas xestións tanto ca App de Abalar Móbil como cos trámites co Centro.

Video titorial sobre a instalación e rexistro de Abalar Móbil

Video titorial sobre as funcionalidades de Abalar Móbil.

Enlace á canle oficial de Youtube do Espazo Abalar, onde poderá atopar máis videos explicativos desta aplicación móbil. Clique na imaxe para aceder.

Canle Youtube do Espazo Abalar