Día da Educación Física na Rúa

No día de hoxe celebrouse o Día da Educación Física na Rúa. Esta conmemoración contou coa participación de alumnado de distintos centros educativos da nosa localidades: 2º e 5º de educación primaria do CEIP Sada y sus Contornos e CEIP o Mosteirón  e 1º da ESO do IES Isaac Díaz Pardo e o IES O Mosteirón.

Os participantes realizaron diferentes actividades lúdico-recreativas (xogos de pilla, zancos, paracaídas, desafíos cooperativos, etc...) e actividades organizadas por distintos clubs deportivos: Club Taekwondo Sada, Club Atletismo Sada e a Escola de Danza Carmen López. Tamén contamos cunha estación de karts a pedales cedidos por Manolo, propietario dos mesmos no Paseo Marítimo.

A xornada contou coa colaboración na organización do Concello de Sada que ademais aportou auga e froita para todos os participantes.

Clica na imaxe para ver as fotos

Vídeo resumo da actividade