Semana das Letras Galegas

O pasado luns 17 de maio celebrouse o Día das Letras Galegas, dedicadas este ano á poetisa, traductora e mestra Xela Arias.

Durante toda a semana realizamos diferentes actividades ao redor da súa figura.

Música nas Letras Galegas: escoitamos anacos de cancións que grandes grupos de música galega crearon con poemas dos nosos máis célebres escritores. Tamén algunha cantiga tradicional e outras doutros coñecidos cantantes galegos. No blogue do EDLG O Tarabelo tedes todos os títulos (Clica aquí Música nas Letras Galegas).

O Tarabelo nas Ondas: programa especial dedicado a explicar que é o Día das Letras Galegas (clica aquí para escoitalo).

Póster dixital cos enlaces á información e actividades sobre a autora homenaxeada este ano. (Clica na imaxe para acceder).

En colaboración coa Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG) o alumnado de 3º, 4º, 5º de EP realizou o obradoiro de poesía Cada día, a familia, arredor da figura de Xela Arias e impartido pola escritora Andrea Barreira. Clica nas imaxes para ver as fotos de cada curso.

4º EP                                               5º EP                                                     3º EP

O alumnado de Educación Infantil, 1º e 2º de Educación Primaria realizaron unha actividade baseada nun poema sobre o lagarto e o pardal de Xela Arias.

Clica na imaxe para ver as fotos

Concertos didácticos da man do grupo Queiroa, co obxectivo de achegar á música e baile tradicional dun xeito lúdico, e a experimentación cos diferentes instrumentos tradicionais propios da nosa cultura (gaita, bombo, pandeireta, tambor, frauta, tarrañolas,...).

4º, 5º e 6º EP                                     1º, 2º e 3º EP                               Educación Infantil