18-19. Unha enxeñeira ou científica en cada cole

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo   UNHA ENXEÑEIRA OU CIENTÍFICA EN CADA COLE

Desde a USC, en colaboración co Concello de Santiago de Compostela, propónsenos visibilizar ás mulleres na ciencia e na tecnoloxía e achegar ao alumnado de 4º de EP ao mundo científico, abordando temas complexos pero dun xeito lúdico. Así realizaremos no centro os seguintes obradoiros:

• Alumnado de 4ºEP
    • Grupo B. "As matemáticas son aburridas e non serven para nada" por Dª Elena Vázquez Abal. 22 de maio
    • Grupo C. "Aprendendo química a través da realidade virtual e a realidade aumnetada" por Dª Rebeca García Fandiño. 24 de maio.
    • Grupo A. "Luz, cor e sombra" por Dª Elena López Lago e Dª Dolores Mouriz Cereijo. 27 de maio.