Revista Escolar

Revista Sardomela Nº 25

Deixámovos por aquí o último número da nosa revista Sardomela na que podedes atopar un pequeno resumo deste curso escolar DE CINE. Que a desfrutedes!!

Sardomela 20

No ano 1998 fundouse a nosa revista "Sardomela" e como resultado do esforzo de moitos mestres e mestras que pasaron por este centro educativo, mantendo a súa tirada ano tras ano,  neste 2017 chegou a "Sardolema 20". Recentemente tivemos a dicha de recibir a visita do seu fundador, o entonces director Gerardo Quintas, quen nos contou algúns datos curiosos como que "Sardolmela é a rúa do colexio pero tamén é un peixe"
O EDLG recompilou os vinte exemplares desta editorial e foi no Culturgal onde todos puidemos votar a vista atrás e comprobar a evolución que esta xove, pero xa vella amiga, foi sufrindo ao longo dos cursos.

FELICIDADES SARDOMELA E A POR OUTROS 20 POLO MENOS!!!

Sardomela 19

Xa temos publicada e enviada ás nosas familias unha nova edición da nosa revista escolar que este ano cumpre 19 anos.

Agora tamén podedes gozala en formato dixital.