Iniciar sesión: Acceso

CPinnova

Programas para fomentar a innovación educativa nos centros docentes públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades nas modalidades: Innova, Edu-Saúde e Edu-Excelencia.

PIRAGÜISMO DRAGONS

O alumnado de 6º desfrutou dunhas xornadas de piragüismo dentro do plan XOGADE. Pasárono en grande!

EDUCACIÓN VIARIA

OBRADOIRO DE COCIÑA

O noso alumnado tivo a sorte de participar nun obradoiro de cociña da man de Matrakala dentro do proxecto Edu-Excelencia dos C.P. INNOVA.

Conxuntamente, prepararon falafel con salsa de iougur e ensalada de espinacas, tomates cherri, queixo e noces. O comedor cheiraba que alimentaba!! Por último, non podía faltar a degustación. Desfrutade do resumo!!

MILLA DIARIA

PATIOS DINÁMICOS

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: