Curso 2023-2024

MILLA DIARIA-PLAN PROXECTA

A milla diaria é unha iniciativa dentro do plan proxecta de centro  e dos contrato programa Edu-Saúde para fomentar a actividade física diaria do alumnado no centro educativo.

MILLA DIARIA-PLAN PROXECTA

PATIOS ACTIVOS-PVAD-PLAN PROXECTA

Patios activos: a través do deseño e organización dos momentos de lecer na zornada lectiva, creouse un equipo de voluntarios/as formados polo alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria. Existe unha organización de espazos coa presenza de material deportivo variado e alternativo. A maiores existe un horario semanal para realizar practicas deportivas mixtas e coeducativas desplazando activiades deportivas tradicionais.

PATIOS ACTIVOS-PVAD-PLAN PROXECTA

XOGADE-BALÓNKORF

Dende Educación Física 5º e 6º participaron na plataforma XOGADE do Plan Proxecta do noso centro para practicar unha modalidade deportiva que se incorpora aos patios dinámicos e activos do noso centro como é o BalonKorf.

XOGADE-BALÓNKORF

XOGADE-PIRAGÜISMO DRAGONS

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria participou nunha xornada de Piragüismo-Dragóns dentro do Plan Proxecta do centro e a área de Educación Física.

XOGADE-PIRAGÜISMO DRAGONS

OS MAIOS