Visita o noso centro

50 aniversario CEIP O Sello

Benvidos

Admisión Alumnado 2021-2022: Listaxes provisionais

Xa están publicadas as listaxes de Admisión Provisionais para o curso 2021-2022 no taboleiro do centro.

TODO o alumnado solicitante resultou ADMITIDO.

Seguiremos actualizando a información a través da páxina web para que todas as familias resulten debidamente informadas.

O CEIP O Sello protagonista no xornal

Estamos de nora boa!

O Faro de Vigo fíxose eco da creación da nova aula TIC no cole, e quixo dar a coñecer o novidoso sistema implantado, xa que somos pioneiros na utilización deste tipo de procesador.

Premede na imaxe para acceder ao artigo completo e saber un pouco máis do seu funcionamento.

Procedemento Admisión Alumnado 2021-2022

Segundo a ORDE do 18 de decembro de 2020 e a ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos ponse en coñecemento das familias a seguinte información:

• Postos escolares ofertados para o curso 21/22
  • O prazo de presentación de solicitudes de admisión é do 1 ao 22 de marzo.
  • Listaxe provisional de admitidos e non admitidos: antes do 25 de abril.
  • Listaxe definitiva de admitidos e non admitidos: antes do 15 de maio.
  • O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Admisión Alumnado 2021-2022

Dende o luns 11 de xaneiro, iníciase o proceso de admisión de alumnado  en centros educativos para o vindeiro curso 2021-2022. Na primeira fase soamente afecta ao alumnado que cursa 6º de Educación Primaria co obxecto de reservar praza no noso instituto adscrito (IES Ricardo Mella).

Tedes toda a información a premendo no cadro que aparece a continuación. Para mais dúbidas, chamade ao 886120268

Proceso de Admisión 2021 - 2022

Novos Proxectos

Durante o presente curso solicitamos a inclusión do noso centro en numerosos proxectos de innovación, e comprácenos anunciar que resultou todo un éxito:

• Radio na Biblio: en Vigo fomos 3 os centros afortunados para levar a cabo esta interesantísima iniciativa que engadirá, aínda máis, calidade á ensinanza dos nosos alumnos.

• Bibliotecas creativas: repetimos por segundo curso consecutivo co programa de bibliotecas creativas. A dotación económica servirá para dotar ao centro dunha impresora 3D e de novos robots. Somos 5 os centros de Vigo que estamos inmersos nesta proposta educativa.

Seguimos crecendo!!!!!

Criterios e procedemento de distribución de máscaras

A Consellería ven de publicar a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E)

Está destinado a alumnado matriculado en Educación Primaria e se terá en conta o seguinte:

1. NON ten que presentar solicitude: o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no presente curso 2020-2021.
  2. SÍ ten que presentar solicitude: o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra os seguintes requisitos:
  • Renda per cápita igual ou inferior a 6000 euros (exercicio fiscal 2018)
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

O prazo de presentación de solicitudes é do 16 ao 27 de novembro de 2020 (só para o alumnado NON beneficiario da axuda de material escolar)

Unha vez rematado o prazo farase pública a listaxe provisional e a definitiva tal e como establece a orde, e procederemos ao reparto das máscaras entre o alumnado beneficiario.

Calendario Escolar 20-21

Xa está a vosa disposición o Calendario Escolar do curso 20-21, premede no enlace para acceder.

Calendario 20-21