Mochilas e bolsiñas viaxeiras

Bolsiñas viaxeiras

As bolsiñas viaxeiras son un recurso facilitado pola Asesoría BEGA para dinamizar lecturas compartidas, en familia.

Na nosa escola @s usuari@s da bolsiñas viaxeiras son @s alumn@s de Educación Infantil e 1º ciclo de Educación Primaria.

Semanalmente levan un libro, da selección previa feita polas titoras, para realizar lecturas compartidas en familia. Ao tempo, o alumnado de 6º de infantil, 1º e 2 de primaria desenvolven o programa Que me contas? para levar rexistro das súas lecturas anuais.

Un programa que dinamiza e divulga a lectura por placer ou para aprender, as lecturas en familia.

Mochilas viaxeiras

As mochilas viaxeiras están en funcionamento desde o curso 2007-08 e son un convite ás familias para compartir tempo, de calidade, ao redor da lectura e dos libros.

No presente curso, 2023-24, incluímos en cada mochila, ademais dos imprescindibles libros, un xogo de mesa. Xogos que adquirimos grazas ao orzamento do programa "Lectura e Familias" e que valoramos como medio de aprendizaxe e diversión compartida.

Non olvidemos que o tempo en familia é tempo educativo e "o exemplo ten máis forza cas regras" (Nikolái Gógol)