ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22

O prazo de presentación da solicitude de admisión do alumnado para o curso 2021/22 abrangue dende o 1 ao 22 de marzo do 2020.

O formulario normalizado será facilitado gratuitamente nos correspondetes centros educativos, na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisiónalumnado", na páxina web da consellería competente en materia de educación e nos documentos posteriores que se adxuntan (según a orde do 25 de xaneiro de 2017).

Nos seguintes enlaces pódese descargar a normativa que regula o proceso de admisión, así coma o formulario de admisión e a documentación necesaria; do mesmo xeito estarán colgados no taboleiro de anuncios do centro.

ADMISIÓN DEFINITIVA ALUMNADO CURSO 2019/20

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2019/20

Prazo aberto ao longo de todo o mes de xuño 2019.

Picando nos seguintes enlaces poderán descargar os formularios e documentación necesaria:

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018/2019

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

PARA O CURSO 2018-2019 ABRIRASE AO LONGO DE TODO O MES DE XUÑO DO 2018.

A documentación necesaria para a formalización da matrícula é a seguinte:

• Certificado de residencia (solicítase no Concello).
  • Informe médico sanitario (SÓ SE PADECE ALGUNHA MINUSVALÍA).
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Fotocopia das vacinacións.
  • Foto tamaño carnet.