Excursión 1º: Educación Viaria en Foz.

O pasado día 5 de xuño, o alumnado do primeiro curso asistiu a unha sesión de Educación Viaria, ofertada polo concello de Foz e a súa Policía Local, aos cales lle estamos moi agradecidos.

As nenas e os nenos participaron nunha xornada entretida e didáctica, na cal aprenderon as normas básicas de circulación e practicaron cunha serie de vehículos no circuíto habilitado para ese fin.

Antes de coller os vehículos e recibir a sesión práctica, o alumnado tivo unha sesión teórica moi amena.

As nenas e os nenos prestan atención ás explicacións dos dous policías locais, Jesús Amor e Jorge Galante.

Cada alumno recibiu un carné por puntos. Afortunadamente todo o alumnado respectou as normas e ninguén recibiu ningunha sanción.

O alumnado, tremendamente entusiasmado, desenvolveu unha sesión práctica no circuíto. En xeral respectaron as normas e as sinalizacións, aínda que algúns descoidados preferían conducir pola esquerda ao máis puro estilo británico.

A seguridade é o primeiro e o uso de casco imprescindible.

Os policías coidaron dos nenos en todo momento. Estámoslles tremendamente agradecidos.

As aprendizaxes adquiridas van máis aló dun circuíto pechado e uns karts. Todo o que aprenderon poderano aplicar á súa vida diaria, ben camiñando, andando en bicicleta ou lembrando aos adultos as normas, que boa falta nos fai.

Despois de tantas emocións e aprendizaxes demos un pequeno paseo por Foz, moi agradecidos de que o tempo nolo permitise.

Comemos no parque e pasámolo estupendamente ben. Agradecemos ao equipo de comedor o ben que coidaron de nós e o boa que estaba a comida!

Os mestres quedaron moi satisfeitos co comportamento do alumnado, co tempo climatolóxico, co éxito da actividade e sobre todo quedaron moi aliviados ao volver con todos os rapaces sen lesións nin feridas!

Para ver o resto de fotos podes premer a ligazón á galería de fotos.