Día das Letras Galegas - 2018

Para celebrar o Día das Letras Galegas realizamos nas aulas varios traballos sobre a vida e a obra de María Victoria Moreno. Fixemos unha exposición na entrada do cole que quedou así de estupenda.

Día das Letras Galegas

A mestura de todos os traballos creou un mural moi variado.

"A festa no faiado": Quen dixo que os murais non tiñan volume?

O Cataventos: o alumnado ilustra maxistralmente a fábula de María Victoria Moreno.

As nenas e nenos do primeiro nivel caracterizan este mural baseado en "Mar adiante".

Estupenda recreación de "A Brétema", un dos contos máis entrañables de María Victoria Moreno.

As nenas e nenos de infantil reinterpretan "A festa no faiado" con multitude de formas e cores achegados directamente dende a imaxinación.

O barco Arroás, elaborado polo alumnado de 5º de infantil, surcando os mares da literatura galega.

"Can branco can negro", a poesía fusiónase cunha historia chea de humor e tenrura. O alumnado de infantil tradúceo nun mural cheo de encantadores canciños.

A literatura galega tamén necesita un dicionario, e este de galego-caló, ilustrado polos nenos e nenas de sexto, é realmente espectacular.

Agradecemos a todas as aulas que participaron no mural toda a súa dedicación e esforzo para crear esta merecida homenaxe a María Victoria Moreno.