blogue desonia

PRESENTACIÓN DO PROXECTO DE ROBÓTICA ÁS FAMILIAS

O pasado venres 25 de maio, as familias do alumnado de 5º e 6º foron convocadas co fin de presentar o proxecto de innovación educativa "Introducción da robótica educativa en primaria".

A directora do centro, Rocío Fernández, deu unha pequena charla sobre este proxecto e a forma que o desenrolamos.

Logo, o alumnado de 5º fixo unha pequena demostración do aprendido cos robots mBots.

O alumnado de 6º realizou unha sesión de robótica cos robots k-kuribots,ao seus compañeiro de 6º de educación infantil.

Para ver máis fotos pincha aquí.

ROBÓTICA NAS AULAS

O colexio está a participar no Proxecto "Introducción á roboótica educativa en Primaria" co fin de introducir ao noso alumnado na robótica e na programación.

Participamos un número moi significativo de mestres neste proxecto. Nun principio, o proxecto era para as aulas de 5º e 6º de primaria. Ao final, en todas as aulas de Infantil, e en varias de primaria realizaronse sesións de robótica.

O primeiro paso foi a formación do profesorado, a través dun PFPP (Plan de Formación Permanente do Profesorado) no noso centro, co asesoramento e seguimento do CFR de Ferrol.

O primeiro contacto que tivo o alumnado de 5º e 6º de Primaria foi a través duns "Obradoiros de robótica" que nos ofertou a profesora Patricia xunto cun grupo de alumnas do IES de Ortigueira.

Pincha aquí para ver máis fotos dos obradoiros.

Pincha aquí para ver máis fotos das sesións nas aulas.