Concerto didáctico

O xoves 4 de maio desprazámonos co alumnado de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de primaria ata o Coliseo Noela para asistir a un concerto didáctico ofrecido polo Consevatorio de Noia.

O alumnado pasouno moi ben disfrutando da música en vivo e atendendo ás explicacións sobre as diferentes familias de instrumentos musicais. O Concerto Didáctico trata de involucrar aos nenos nunha experiencia musical inesquecible, onde se esparce a semente de gusto pola música que poderá cultivarse durante toda a vida. Estes concertos vívense como viaxes a través do tempo mediante os estilos musicais e a súa evolución, neles os alumnos/as son guiados polos músicos que utilizan pezas de música coidadosamente seleccionadas e de maneira interactiva e divertida van transmitindo o coñecemento, as notas, a harmonía, os sons que producen os seus instrumentos...