PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024-2025

O prazo de presentación de solicitudes é do 1 de marzo ao 20 de marzo.

O proceso de admisión poderase facer telematicamente a través da aplicación admisionalumnado da Consellería de Educación. Poden consultar o decreto polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos aquí.

• Na seguinte ligazón poden consultar o Calendario do proceso de admisión.

• Poden descargar a solicitude de admisión (Anexo II) pulsando aqui.

• Poden consultar as vacantes ofertadas para o curso 2024-2025 pulsando aqui.

• A documentación que teñen que achegar coa solicitude poden descargala aqui.

• Tamén teñen que entregar a ficha de recollida de datos do centro.

NORMATIVA:

Instruccións xerais.

Decreto 13/2022 do 3 de febreiro.

Orde do 21 de outubro de 2022.

Resolución do 27 de febreiro de 2024, pola que se fai público o resultado do sorteo, ao que fai referencia o artigo 34 da orde do 21 de Outubro de 2022.

CINEMA CON PERSPECTIVA

O Colexio Felipe de Castro, de Noia, desenvolve estes días o programa da Xunta ‘Cinema con perspectiva’ , de concienciación sobre a igualdade de xénero.

A directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa, Judith Fernández, achegouse esta mañá ao Colexio CEIP Felipe de Castro de Noia para asistir ás distintas actividades que estes días está levando a cabo este centro no marco do programa Cinema con perspectiva impulsado pola Xunta de Galicia en colaboración coa asociación cultural FICBUEU e que ten como obxectivo concienciar aos nenos e mozos sobre a igualdade e a perspectiva de xénero.

O Felipe de Castro é un dos 40 centros participantes na edición deste ano, que abrangue a proxección de curtametraxes con temática de igualdade de xénero, a organización de coloquios para estimular a capacidade reflexiva e analítica do alumnado sobre os valores e as mensaxes en materia de igualdade presentes nas filmacións e o desenvolvemento de obradoiros educativos para a creación dunha sinxela produción audiovisual.

Cinema con perspectiva está dirixido ao alumnado de 5º e 6º de Primaria e 1º e 2º de ESO, ten como obxectivo educar na identificación e tratamento dos estereotipos sexistas presentes na narrativa do cinema e noutras formas de expresión audiovisual. Así mesmo, o alumnado pode crear un produto (guión, plan de rodaxe, etc.) para pór en escena unha sinxela produción audiovisual con perspectiva de xénero.

A iniciativa enmárcase na Estratexia Galega de Convivencia Escolar, que contempla como un dos seus principios a consecución efectiva da igualdade de dereitos e oportunidades entre mulleres e homes e na igualdade de trato e non discriminación as persoas en función da súa condición sexual.

CAMPO A TRAVÉS

Despois de clasificarnos no Comarcal e no Intercomarcal, o vindeiro 15 de marzo tócanos participar no Campionato Provincial de Campo a través. Moita sorte!!

ENTROIDO 2024

Premede na imaxe para iniciar a presentación fotográfica.

Álbum: Sen categoría -> ENTROIDO 2024

DÍA DA NON VIOLENCIA E DA PAZ

O 30 de xaneiro conmemoramos o Día da Paz. Dende o Felipe de Castro propoñemos unha educación en e para a tolerancia, a solidariedade, a concordia, e o respecto aos Dereitos Humanos. Coa unión das nosas mans simbolizamos o noso firme compromiso como defensores da paz e embaixadores do entendemento entre personas de distinta procedencia, raza, crenza, relixión, ideoloxía e modos de pensar.

Cremos  nunha educación inspirada na cultura de non violencia e paz, que permita ao noso alumnado adquirir coñecementos, actitudes e competencias que reforcen o seu desenvolvemento como cidadáns comprometidos cos seus dereitos e os doutras persoas.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2024/2025

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 15 de xaneiro de 2024 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de presentación de solicitudes abranguerá do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro do 2024, ambos incluídos.

Tanto a presentación das solicitudes como a consulta das listaxes de admitidos, que se publicarán o día 22 de febreiro, deberán realizarse no centro no que está matriculado o alumnado no presente curso ou a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)

Solicitude de reserva (galego)

Solicitud de reserva (castelán)

Orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

Orde de 4 de xaneiro de 2024 da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos,  pola que se aproba o protocolo sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros docentes de niveis non universitarios sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia.

BONO DEPORTE

Engadimos información relativa ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de EP que asistiu á carreira de XOGADE de campo a través celebrada o MARTES 05 de decembro de 2023:

Para a xestión da axuda podedes informarvos en:

Para dubidas e suxestións: bonodeporte@xunta.gal

As axudas non se xestionarán dende o centro educativo.

FELICITACIÓN DE NADAL

En nome da Comunidade Educativa do CEIP FELIPE DE CASTRO DE NOIA, desexámosvos unhas Felices Festas, e que se cumpran os mellores desexos para o novo ano 2024.

Un saúdo
O EQUIPO DIRECTIVO