AXUDAS PARA MATERIAL E COMEDOR DO CONCELLO DE NOIA

O Concello de Noia convoca as axudas para adquisición de material e financiación do comedor para alumnos/as de infantil e primaria.

Podedes consutar as bases no BOP https://bit.ly/3jaMck5.

O prazo de 15 días ábrese o 17 de xullo.

Estas solicitudes de axudas tendes que entregalas no REXISTRO XERAL ou na SEDE ELECTRÓNICA do CONCELLO (non hai que entregalas no colexio)

CALENDARIO ESCOLAR 2020-2021

Saiu publicada no DOG a Orde onde se aproba o calendario escolar para o curso 2020-2021. Poden consultalo pulsando aqui.

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO FONDO LIBROS

Xa poden consultar a lista definitiva de admitidos do reparto de libros no tablón de anuncios do cole. Tamén poden consultar si están admitidos na aplicación FondoLibros.

LISTA DE LIBROS PARA O CURSO 2020-2021

Poden consultar a lista de libros pulsando aqui.

PLAN DE ACOLLIDA PARA O ALUMNADO DE 3 ANOS QUE COMEZA NO COLEXIO

Todos os anos, no mes de xuño, o equipo directivo e as mestras de educación infantil reuníamonos coas familias para falar do inicio de curso, das recomendacións para o verán, do período de adaptación, que ten lugar en setembro cando os nenos e nenas se incorporan por primeira vez á escola.

Debido a situación na que nos atopamos pola crise do COVID19, este curso non se puido realizar dita reunión, polo que deixamos aquí abaixo os documentos que repartíamos ese día, para que teñan en conta as familias de cara o vindeiro curso.

As familias que veñan formalizar a matrícula dos nenos/as, lembramos do 1 ao 10 de xullo, darémosllo ese mesmo día.

É importante que leades con atención as recomendacións e normas do centro para facilitar esa incorporación á escola .

É CONVINTE QUE VISITEDES CON FRECUENCIA A WEB DO CENTRO XA QUE SERÁ A TRAVÉS DESTE MEDIO COMO VOS IREMOS INFORMANDO DAS NOVIDADES QUE VAIAN SAINDO.

Podedes descargar o folleto informativo para alumnado de 3 anos pulsando aqui.

Utilizamos no colexio dúas aplicacións para instalar no teléfono móbil, a aplicación AbalarMobil que é a institucional e onde podedes consultar entre outras cousas as notas dos vosos fillos/as e a aplicación Tokapp que a utilizamos para comunicacións varias. Podedes descargar información delas pulsando nos seguintes enlaces:

Teñen que formalizar a matricula entregando o anexo III-1 no colexio do 1 de xullo ata o 10 de xullo.