DÍA DE ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Pulsen aqui para ir a galeria de imaxes

TITORIAS POR ABALAR MÓBIL

No seguinte video explícase a maneira de xustificar as faltas de asistencia do alumnado a través da aplicación abalar móbil para as familias. Do mesmo xeito explica como solicitar titoria co profesorado do alumnado.

TITORIAL PARA ACCEDER A AULA VIRTUAL

No seguinte video aparece a explicación de como acceder a aula virtual do CEIP Felipe de Castro.

Titorial en Video

Titorial en PDF

AXUDAS PARA MASCARILLAS PARA O CURSO 2020/2021

A Consellería de Educación vai repartir mascarillas entre o alumnado matriculado en primaria. Vanas recibir directamente o alumnado beneficiario das axudas de material escolar. O alumnado que non solicitou a axuda de material escolar tendo dereito a ela pode entregar unha solicitude no colexio desde o 16 de novembro ata o 27 de novembro en horario de 9:30 a 10:30 ou de 12:30 a 13:30.

Alumnado destinatario:

1. Alumnado beneficiario da axuda para adquirir material escolar neste curso (NON TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE)
  2. Alumnado que non foi beneficiario (por distintas razóns) e pertence a unha familia con renda per cápita igual ou inferior a 6.000 € (PRESENTAR SOLICITUDE)
  3. Alumnado matriculado en EE, baixo tutela ou garda da Xunta de Galicia, ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65% (PRESENTAR SOLICITUDE)

Poden consultar a documentación desta axuda nos seguintes enlaces:

SO TEN QUE ENTREGAR A SOLICITUDE O ALUMNADO QUE NON SOLICITOU A AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR

CELEBRACIÓN DO DÍA DE SAMAÍN

Aqui podedes ver algunhas imaxes das portas terroríficas cas pelis que vimos no Samaín e o mural da entrada.