Axudas do Concello de Noia para Libros, Material e Comedor Escolar

Dende o Concello de Noia informan que saiu publicada no Boletín Oficial da Provincia da Coruña convocatoria para o curso 2022-2023 das axudas para adquisición de libros de texto e material didáctico e para o financiamento do servizo de comedor escolar para educación infantil e primaria .

prazo para presentar as solicitudes de ditas axudas comenza o 16 de xuño ata o 7 de xullo de 2022 (ambos incluídos)

A continuación adxuntamos a resolución que aproba a convocatoria para o curso 2022-2023 das axudas para adquisición de libros de texto e material didáctico e para o financiamento do servizo de comedor escolar para educación infantil e primaria , así como o modelo de solicitude . Recordar que no caso de que as axudas se soliciten para dos ou máis irmáns, deberá presentarse unha solicitude por cada alumno.

As solicitudes deberán presentarse, correctamente cubertas e coa documentación obrigatoria completa, a través do Rexistro de entrada ou da sede electrónica do Concello de Noia.

Solicitude