Fotos da Biblioteca

DESCRICIÓN MÍNIMA

A biblioteca distribúese en cinco zonas ou seccións diferenciadas:

- Zona de xestión e información xeral.

- Sección destinada o emprego  das novas tecnoloxías da información e da comunicación.

- Sección de xogos destinada a favorecer o desenvolvemento cognitivo lúdico.

- Zona de lectura para os alumnos/as máis pequeños/as (Ed. Infantil, 1º e 2º de Ed. Primaria).

- Zona de lectura para os alumnos/as de 3º,4º,5º e 6º de Ed. Primaria.

PRINCIPAIS RECURSOS

- Na zona de xestión e información xeral, dispoñemos dun ordenador de mesa e dunha impresora para realizar o traballo de catalogación de libros, préstamos, ofrecer información, …

- A biblioteca dispón dunha pantalla dixital, dun canón, dun ordenador portátil e de varios ordenadores de mesa.

- Diferentes tipos de xogos lúdicos colocados en varios estantes.

- Estante con material audiovisual (CD de música, de películas e documentais).

- Estantes con libros de consulta colocados por seccións (dicionarios, atlas, libros de ciencias, …).

- Estantes con libros de lecer distribuídos por edades (galego e castelán separados).

SERVIZOS Á COMUNIDADE EDUCATIVA

- Servizo de préstamo de libros destinado a fomentar o gusto e o hábito pola lectura e a escritura.

- Realización de actividades complementarias coas que se pretende desenvolver no alumnado á adquisición de aprendizaxes innovadoras e activas e contribuir á mellora do proceso de ensino e de aprendizaxe.

- Servizo de atención polas tardes (de martes a xoves en horario de 4 a 6)