FOTOS RECORDO ESCOLAR CURSO 12-13

Estimados pais e nais, o vindeiros días 18 e 19 de Febreiro, realizarase no colexio a toma de fotografías, para o Recordo Escolar Curso 12-13. As fotografías realizaránse nos seguintes cursos 4º e 6º de Infantil e 2º, 4º e 6º de Primaria.

Este ano cambiamos o sistema e a empresa que realizará as fotografías, serán realizadas por “Pichero Estudio Fotográfico”, entregaráse unha única foto de muestra (que non é preciso devolver) para que os pais poidan evaluar a súa compra, e aqueles que estedes interesados poderedes pagar e retira-la reportaxe a partir do día 04 de Marzo en “Pichero Estudio Fotográfico”. Se algún neno non acude o colexio esos días, pode realizar a reportaxe nas instalacións do fotógrafo entre o 20 e o 22 de Febreiro (chamar por telf. para concertar cita)

A repotaxe consta de 8 fotos de carnet; 4 fotos ....de 6x8 cm; 2 fotos de 10x15 cm 1 foto de 15x20 cm e 1 foto en grupo da clase de 15x20 cm.

O prezo da reportaxe son 25,00 €; dos cales 2,00 € se destinarán como axuda para a excursion de fin de curso dos alumnos de 6º de Primaria. Farase tamén un desconto do 50 % no prezo do 2º e posteriores irmáns.

Se alguén non desexa que se lle quiten as fotos o seu fillo/a, por favor entregade este papel cuberto no buzón da Anpa ou en Secretaría antes do venres 15 de Febreiro.

Eu como Pai/Nai ou Titor do alumno NON AUTORIZO a que se lle quiten as fotografías do Recordo Escolar Curso 12-13.

Nome do Alumno

Firmado

“Pichero Estudio Fotográfico” (Rúa Carcasía nº 3, Noia Telf. 981.820.211)