Reanudación Actividade Extraescolar de Piscina

Estimados pais e nais, tras reanudarse a actividade na piscina municipal, aledámonos de poder anunciarvos que a partir do vindeiro mes de Febreiro reiniciarémo-la actividade extraescolar de piscina, polo que vos solicitamos de novo a inscripción na actividade. Para facelo debedes entregar este boletín cuberto no BUZÓN da Anpa na semana do 21 ó 25 de Xaneiro. Recordámos as condicions da actividade.

Grupo 1: Infantil, 1º e 2º de Primaria; (30 Prazas) Horario, Venres de 16:45 a 17:30 h

Grupo 2: 3º a 6º Primaria; (30 Prazas) Horario Venres de 17:30 a 18:15 h

Importante: Para asistir a esta actividade e necesario ser socio da Anpa, e terán preferencia na inscripción os alumnos que xa asistían á actividade o inicio do curso. Regularase individualmente a situación do pago xa efectuado en Outubro.

Novas tarifas: 17,20 € polos meses de Febreiro e Marzo, e 25,80 € por Abril, Maio e Xuño.

Descargate aqui o novo boletín de inscripción na piscina