ENDL

DÍA DE ROSALÍA - RECURSOS

O 23 de febreiro celebramos o Día de Rosalía, unha muller de importancia maiúcula para a cultura e lingua galega.

A Secretaría Xeral e Política Lingüística ofrece unha serie de recursos de interese.

MAGOSTO E SAMAÍN

Chegou o outono e con el a época da caída das follas, as castañas e cabazas.

No colexio andan a voltas os membros do Equipo de Normalización Lingüística, e este ano teñen preparado:

• entre o 8 e o 24 de outubro faremos manualidades cos diferentes froitos de outono
  • o 30 de outubro teremos a visita dun CASTAÑEIRO e ao longo da segunda e terceira hora faremos manualidades de outono. Merendaremos todos/as xuntos na ula as castañas asadas polo noso castañeiro.
  • o 31 de outubro faremos a visita á exposición de cabazas que temos na aula de usos múltiples. Este día o alumnado poderá vir disfrazado.

LETRAS GALEGAS 2023

As Letras Galegas deste ano 2023 están adicadas a Francisco Fernández del Riego.

Ao longo destes meses iremos ampliando os contidos sobre a figura homenaxeada.

DÍA DAS ARTES GALEGAS 2023

O Día das Artes Galegas está próximo e para que coñezades un pouco deixamos unha serie de recursos.

CALENDARIO 2023 - OS XOGOS POPULARES

Este ano o alumnado participou no calendario de parede coas súas interpretación de cadros ilustres onde aparecen os xogos populares como tématica central da imaxe.

No arquivo adxunto podedes ver o resultado.

SEMANA DA MÚSICA 2022

Este ano retomamos a nosa celebración da Semana da Música cunha serie de cambios que xa iremos comunicando.

Para empezar aquel alumnado comprendido entre 3º e 6º tedes que cubrir o formulario que tedes a continuación cos vosos datos persoais, curso, modalidade artística e escola de aprensizaxe.

FORMULARIO

Ánimo e a participar!!!!

NLG - A ORIXE DA NOSA LINGUA

Unha meiga, unha profesora e un grupo de nenas e nenos ben espelidos protagonizan do CPI Santa Lucía de Moraña a primeira película de ficción da Real Academia Galega, baseada en feitos abraiantes pero reais como a vida mesma. Non perdades a fascinante historia do nacemento dun idioma especial coma ningún outro, porque sodes vós as persoas que tendes o superpoder de seguir a darlle mil primaveras máis de vida! Só tendes que berrar e practicar este retrouso máxico: Nós, en galego! A nosa lingua guapa!

A orixe da nosa lingua guapa é un filme producido pola Real Academia Galega a partir dunha idea orixinal da académica Fina Casalderrey, autora dunha morea de historias que levan cativado a varias xeracións de nenas e nenos. Damián Varela foi o director da orquestra a partir do guión asinado por Casalderrey e Fátima R. Ruibal, que é ademais a meiga-mestra que protagoniza esta película xunto ás verdadeiras estrelas: os nenos e as nenas do CPI Santa Lucía de Moraña que se converteron en actores e actrices para a ocasión.

A produción contou co apoio económico da Deputación da Coruña, institución que patrocina todas as iniciativas do proxecto Primavera das Letras.