Escolares, Complementarias, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro, Matemáticas

SOLUCIONAR PROBLEMAS CO APLICATIVO COLECHEF

Para poder solucionar o problema relacionado co rexistro no aplicativo ColeChef a empresa solicita que enviedes un correo electrónico ao enderezo galicia@serunion.elior.com coa vosa consulta ou chamar aos teléfonos 630363844 ou 986453040.

DEPORTE E EXERCICIO

ASOCIACIÓNS DEPORTIVAS DO CONCELLO DE FERROL

Dentro dos programas de vida saudable inclúense aspectos como a alimentación, a hixiene e o deporte como eixos fundamentais do benestar dos nenos e nenas, por iso dende o colexio e en colaboración co Concello de Ferrol non queremos deixar de dar cabida a iniciativas que melloran a vida da nosa comunidade.

Aquí vos deixamos vínculos ás páxinas das entidades que solicitaron a nosa colaboración:

Xornadas de portas abertas 2021

MÁSTER DE ZANCOS 2021

Imos poñer en marcha unha nova edición do MÁSTER DE ZANCOS.

As 10 probas que podedes intentar son:

1. Colocarse enriba dos zancos apoiado na parede e contar dez.
  2. Igual que antes pero camiñar cara atrás ata que os talóns toquen a parede.
  3. Desde a parede camiñar cinco pasos cara adiante.
  4. Igual que antes pero cinco pasos adiante e cinco cara atrás.
  5. Camiñar 30 pasos sen caer.
  6. Subir aos zancos sen axuda da parede e camiñar.
  7. Sobrepasar barreiras de zancos no chan.
  8. Camiñar e permanecer quedos dentro dun círculo contando ata dez.
  9. Subir e baixar un escalón.
  10. Camiñar cos zancos de perna.

Aquí tedes un vídeo explicativo

XANELA ABERTA Á FAMILIA

A Consellería de Sanidade presenta o portal web “Xanela aberta á familia” e a guía de alimentación “O ABC do consello alimentario na infancia”.

Esta guía achega información, ideas e estratexias para acadar un axeitado patrón alimentario tanto no ámbito familiar como nos centros educativos.

Guía de alimentación “O ABC do consello alimentario na infancia”: ligazón

O MOUCHO BAILA

Aquí queda o baile do MOUCHO BAILA.

NON A VIOLENCIA 2020

Este ano os nenos e nenas do noso colexio fixeron en cada clase o seu RAP para visibilizar este día.

MENÚ DE SETEMBRO 2020

O menú de setembro está no adxunto.

INSCRICIÓN PARA O COMEDOR ESCOLAR 2020-2021

Estimadas familias este ano ante a situción sanitaria ocasionada pola COVID o servizo de comedor (almorzo e xantar) será únicamente de uso par os COMENSAIS FIXOS de xeito que se poida facer un uso seguro do/s espazos habilitados para o servizo.

Adxunto tedes a información e o FORMULARIO de inscrición que debedes cubrir e enviar por correo electrónico á empresa Serunión ao correo electrónico galicia@serunion.elior.com ou ao fax 986454013.

É importante que dito formulario sexa enviado  72 horas lectivas antes do uso do comedor para que poida usar o servizo.

Características do servizo:

1. Almorzo: 07:30 a 08:50
  2. Xantar: 14:00 a 15:30

As familias que teñades BECA DE COMEDOR debedes solicitar o servizo igualmente cumprimentando o formulario e enviando o mesmo ao correo electrónico de arriba.

ACTIVIDADES DIVERTIDAS DE CIENCIAS NATURAIS 3º

BO DÍA A TODOS E TODAS, POR AQUÍ VOS DEIXO UN PAR DE GENIALLYS DE CIENCIAS NATURAIS, A VER QUE TAL SE VOS DAN OS DARDOS.

SORTE E PUNTERÍA!!!

A ENERXÍA E A MATERIAGuay