Libros de texto

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

Para máis información prema aquí

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Para máis información preme aquí

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicamos a LISTAXE DEFINITIVA do alumnado de Educación Primaria que vai recibir libros de texto do fondo solidario onde aparece a relación de libros que o alumno/a recibirá do  Ceip de Arzúa e polo tanto no ten que mercar.

Premendo aquí podedes consultar a LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, para o curso 2017-2018.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicamos a listaxe provisional do alumnado de Educación Primaria que vai recibir libros de texto do fondo solidario onde aparece o número de libros que lle corresponde a cada alumno/a.

Lembrámoslle que é unha LISTAXE PROVISIONAL, e que deben agardar a que se publique a listaxe definitiva na que aparecerán a relación de libros que o alumno/a recibirá do  Ceip de Arzúa e polo tanto no ten que mercar.

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DOS LIBROS DE TEXTO

AUTOPROTECCIÓN

Axudas material escolar

Ante a orde do 25 de agosto de 2015 (DOG do 1 de Setembro de 2015) ábrese o prazo para a tramitación de axudas para a adquisición de material escolar.

Para mais información, preme aquí.

Listaxe admitidos fondo solidario libros de texto

Premendo AQUÍ podedes consultar a listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario de libros de texto,

para o alumnado que curse 3º ou 5º de primaria no curso 2015-2016.

¡¡¡¡¡Houbo modificacións posteriores a esta listaxe enviadas pola Consellería con data do 21 de xullo!!!!!

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2011-2012

LISTAS DOS LIBROS DE TEXTO: PARA  O VINDEIRO CURSO 2011-2012

1.- LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO DE EDUCACIÓN INFANTIL

2.- LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO DE EDUCACIÓN PRIMARIA