CESIÓN/DONACIÓN DE MATERIAL ANPA O FORMENTO

Estimadas madres/padres y tutores legales:

Además del material ya mencionado también cedemos o donamos:

Un ordenador de sobremesa y dos mesas de pinpon.

Gracias y atentamente

Directiva ANPA O FORMENTO

CESIÓN/ DONACIÓN DE MATERIAL DA ANPA O FORMENTO

Estimados padres/madres/tutores legales del Ceip de Arzúa:

Hace más de un més hicimos la siguiente propuesta al centro escolar:

Tenemos un material el cual se encuentra guardado en el local del ANPA O FORMENTO, dicho local tiene varias deficiencias incluso para guardar en buenas condiciones dicho material. Por tanto hemos decidido volverlo a ofertar, como ya hemos indicado al equipo directivo lo podemos hacer a nivel de centro o bien si no les interesa a nivel de centro a nivel individual de docentes. Claro está, que si es a nivel de docentes no podemos donar pero sí hacer una cesión de uso. Por tanto ponemos a disposición:

Una pizarra digital con cañon y su instalación

Dos mesas de luz con todo el material

Una mesa de ajedrez antibandálica

70 chalecos talla de 3 a unos 6 años.

Además hemos realizado la propuesta de la compra de algunos purificadores de aire para el covid, o la oferta de la realización de alguna actividad que consideren oportuna para el centro escolar y la formación de los niños.

Gracias y atentamente,

Directiva del ANPA O FORMENTO

CONVOCATORIA ORD. Y EXTRAORD. ASAMBLEA ANPA O FORMENTO

Rifa da cesta para a viaxe a neve no festival de ENTROIDO

CESTA DO ENTROIDO!!!

Xa chegou o Entroido!!!... e cada vez estamos máis preto da nosa viaxe á neve.....
Traballamos con ilusión e entusiasmo para poder aumentar un día máis de estancia en San Isidro, por iso decidimos sortear unha cesta con productos do entroido e avaratar así o custo desta saída deportiva.
Dende aquí, os alumnos e alumnas de quinto e sexto,  queremos agradecer a todas aquelas personas, que dun xeito ou outro, apoiaron a nosa iniciativa e participaron nela.
Moitassssss graciassss!!!
Lembrade que este VENRES, 1 DE MARZO,  despois do desfile de entroido, que terá lugar no pavillón de O Viso,  sortearemos a CESTA DO ENTROIDO.

AVISO: O pleno se cadra non se celebra o día 25 de este mes.

Hola a todos e bóas tardes, hoxe nos acaban de decir que dubidan moito que este venres vaia a celebrarse o pleno, na última reunión que tivemos có alcalde, díxonos que a subvención nominativa ía levar ao pleno do último venres de agosto.

Según nos dín outros concejales, este venres non creen que se celebre, xa que dende o concello tiñan que ter comunicado o día para celebrar as comisións e aínda non o fixerón. Explicannós que deben pasar uns días entre o comunicado a reunión e entre a reunión e o pleno. Cando saibamos algo máis xa o publicamos.
Grazas.