Plambe

ESPECIAL LUÍSA VILLALTA (RECUNCHO DA LINGUA DE RADIO ESTRADA)

Hoxe Alejandra (2º EP) e Samu ( 4º infantil) compartiron no Recuncho da Lingua de Radio Estrada dous podcasts

gravados xunto cos seus compañeiros na nosa radio escolar "Radio Codeseda"  co fin de homenaxear e coñecer a figura

de Luísa Villalta.

Poderedes escoitalos a partires do minuto 35:51 premendo na imaxe.

I Encontro de Centros Escolares no CMUS

A xornada continuación amenizada polo alumnado do propio conservatorio e do CPI de Vedra.

Foi unha mañá moi especial e agardamos que se poidan continuar con este tipo de encontros nos vindeiros anos!

I Encontro de Centros Escolares no CMUS

O 26 de abril, todo o alumnado do noso centro, acompañado polo profesorado, participou no I Encontro de Centros Escolares no CMUS compartindo a xornada co CPI de Vedra e alumnado do propio conservatorio.

Iniciou o acto o alumnado de 1º,2º,3º e 4º de educación primaria bailando a ritmo de "Zimbolé". Seguidamente o alumnado de 5º e 6º representou "Durmindo está o león" combinando obra musical, obra teatral e danza. (Podedes velos no seguinte vídeo)

LITTLE RED RIDING HOOD en RADIO CODESEDA

No arquivo adxunto podedes escoitar LITTLE RED RIDING HOOD gravado na Radio Escolar polo alumnado de 2º de Primaria coa Teacher María.

INFANTIL EN RADIO CODESEDA

Aquí vos deixamos os primeiros traballos dos nenos e nenas de Infantil do Cabada Vázquez na Radio Escolar co seu proxecto sobre as abellas.

Podedes escoitalos premendo sobre os arquivos, escaneando o codigo QR ou non seguintes enlaces:

CODIGO QR PROGRAMAS RADIO

Esperamos que vos gusten.

Tríptico verán 2018

No verán temos moito tempo de lecer .No Ceip Cabada Vázquez esperamos que o ocupedes coa lectura. Por iso aí vos van algunhas das recomendacións lectoras para este período de vacacións.