23 de abril

Para conmemorar o día do Libro que mellor xeito que con postais decoradas por nós e con textos de Luísa Villalta.

Clica na imaxe para poder ver o vídeo.

No curso de 2º tivemos a sorte de contar con familias para lernos un libro. Grazas Familias!

Presentación "NO BICO DO VENTO" de Charo Golmar

Invitámosvos a ver este vídeo para escoitar o poema que representaron.

Presentación "NO BICO DO VENTO" de Charo Golmar

Irune e Alejandra, alumnas de 2º de EP, asistiron á presentación do poemario "No bico do vento" de Charo Golmar no MOME (A Estrada), co fin de ler un dos seus marabillosos poemas e que leva por título "PRIMAVERA".

Radio na biblio

O 26 de xaneiro e o 2 de febreiro tivo lugar a formación de radio no noso cole, impartida por Pablo , locutor de radio Estrada.

Aquí vos deixamos unha montaxe recollendo algún deses momentos.