FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 24-25

Está aberto o prazo para formalizar a matrícula dende o 20 ao 30 de xuño.

Os impresos estarán a disposición na secretaría e na páxina web do centro.

O horario de atención ao público será de 10h a 13h de luns a venres.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

IMPRESO MATRÍCULA-ANEXO III

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS CURSO 24/25

Xa están publicadas as instrucións da Secretaría Xeral Técnica sobre o funcionamento dos comedores no curso 2024/2025. As familias do alumnado usuario deste servizo, deberán cubrir o

ANEXO II.

Para facilitar o cálculo en función da renda neta per cápita da unidade familiar e do número de menores en idade escolar, a propia Consellería incorporou na súa web unha calculadora á que se

pode acceder no seguinte enlace

Poden entregar o ANEXO II presencialmente na secretaría do centro desde o 17 de xuño ata o 4 de xullo, ou por correo electrónico (ceip.cabadavazquez@edu.xunta.gal) ata o 1 de setembro.

O PRAZO REMATA O 1 DE SETEMBRO DE 2024

ANEXO II

SOLICITUDE PARADA

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024-2025

No DOG do venres, 20 de maio de 2024, saíu publicada a Orde do 7 de maio de 2024, na que se convocan axudas para libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado de educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial matriculado nos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Forma de presentación: As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) accesible desde a sede electrónioca da Xunta de Galicia, htps://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Para a presentación electrónica de solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

PARA A PRESENTACIÓN NO CENTRO PODERÁN DESCARGAR OS ANEXOS I E II DIRECTAMENTE DA APLICACIÓN DE FONDOLIBROS E ENVIALA POLO ALUMNADO OU ACUDIR PRESENCIALMENTE, PARA O CAL DEBERÁN CHAMAR ANTES POR TELÉFONO.

Prazo de presentación:

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2024 (este incluído).

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24-25

XA ESTÁN NO TABOLEIRO DO CENTRO PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 24-25

4º DE INFANTIL: TODAS AS SOLICITUDES ADMITIDAS

1º DE ED. PRIMARIA: TODAS AS SOLICITUDES ADMITIDAS